Wat snap je daar niet aan?
Mensen die Apple producten worshippen, dan praat ik over de ekte ekte fanbwoiiss () zijn snel geneigd de producten van Apple goed te praten ook al zijn ze theoretisch soms gewoon achterhaald en per definitie slechter dan andere producten in dezelfde categorie.
Het fanatisme waarmee iPhone gebruikers het product in kwestie verdedigen is in sommige gevallen buitengewoon crap . Zelfs kleine dingen zoals "je kan de batterij niet vervangen" worden door iPhone gebruikers weggewuifd, simpelweg "omdat toch niemand dat gebruikt". Hetzelfde tegenargument wordt gebruikt bij de stelling "het niet kunnen doorsturen van smsjes".
Toen de eerst iPhones geen 3G hadden waren het ineens de providers die schuldig waren: "Netwerkdekking 3G is toch nog heel erg slecht in Nederland". Moet ik even doorgaan? Het niet kunnen installeren van een custom browser wordt door Apple natuurlijk geblockt, en zo geweldig is Safari ook weer niet. Dat weten we allemaal. Memorycards, 3x raden, kunnen (nog steeds) niet in de iPhone. Kan je wel aan komen met random bollocks arguments zoals "ik gebruik nooit memorycards en de 8gb intern is voor mij voldoende".
Nou, een groot deel van de mensen gebruikt dat wel . En verder zijn er nog een aantal argumenten die worden weggewuifd onder het mom "na een jailbreak kan dat wel". Het slaat toch totaal nergens op dat je custom meuk op je telefoon moet gaan installeren om NORMALE features wel te kunnen benutten?
Wat een grap.
Edit:
Had in "snel reageren" geen enters gebruikt Zo is het iets beter te lezen.
[Laatst bewerkt door Sharp op maandag 1 februari 2010, om 20:53]