Tadnecty schreef:
Wilders zegt veel leuke dingen, op een luchtige manier ook, maar hij heeft ook standpunten waarvoor ik juist bij hem weg blijf.
Sowieso slaat de naam PVV (Partij V/d Vrijheid) nergens op. Wilders is tegen heel veel dingen en wil ze ook verbieden. Ik heb het dan niet alleen over burka's, maar vooral over het gedoogbeleid.
Ik ben geen wietgebruiker, maar ik zou ook niet graag zien straks nog meer van ons belastinggeld op gaat aan de oorlog tegen een potentieel zeer winstgevende plant met veel goede (medische) eigenschappen.
Nee, dat is vrijheid. Je mag niet eens beslissen over je eigen lichaam. Ik vind juist dat je mag beslissen wat je met jezelf mag doen, mits je het van anderen weg houdt en hen daarbij niet schaadt. Dat geldt natuurlijk ook voor dieren.
PVV = Partij Van het Verbieden
Die vrijheid wil hij terugbrengen door andere niet Nederlandse bevolkingsgroepen verboden op te leggen, zodat de Nederlanders meer ruimte krijgen. (Hitler 2.0)
En met dat gedoogbeleid over wiet, en over je eigen lichaam beslissen:
Ik vind juist dat je mag beslissen wat je met jezelf mag doen, mits je het van anderen weg houdt en hen daarbij niet schaadt.
Mag je dat na het verbieden van wiet NIET meer?
Je hebt nogsteeds de macht over je eigen lichaam...
(Even voor de duidelijkheid: ik ben niet pro-Wilders maar ook niet anti)
[Laatst bewerkt door Bjorg op zondag 21 februari 2010, om 12:25]