Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Crash

Headshot
Geplaatst op: 02 Mar 2010, 23:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ff mijn verhaal , denk dat m'n monitor naar de kut is (samsung Syncmaster 223 btw gaat niet meer aan, de pc werkt op m'n tv nog wel dus niks mis met mijn videokaart volgensmij.

Hopen dat ik nog garantie heb, bij paradigit gekocht 1 en kwart jaar geleden ofzo.

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 03 Mar 2010, 00:02
💸+
Bewerken Quote

Klinkt logisch, hij gaf als error 'no video input' right? Dus ik denk dat dat betekend zoiets als dat ie geen scherm oid. kan detecteren, obviously gaf ie wel beeld maar wel fucked up beeld. Wel raar dat daardoor ook systeem crashed enzo..

Heb je niet thuis nog een ander beeldscherm liggen afgezien van je tv? Moet je 't ff daarop proberen =)

Stfn
1th
Geplaatst op: 03 Mar 2010, 10:48
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

Klinkt logisch, hij gaf als error 'no video input' right? Dus ik denk dat dat betekend zoiets als dat ie geen scherm oid. kan detecteren, obviously gaf ie wel beeld maar wel fucked up beeld. Wel raar dat daardoor ook systeem crashed enzo..

Heb je niet thuis nog een ander beeldscherm liggen afgezien van je tv? Moet je 't ff daarop proberen =)

Met 'No video input' word bedoeld dat die geen invoer heeft van videokaart dus dan ligt dat niet aan de scherm detectie he?

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 03 Mar 2010, 11:36
💸+
Bewerken Quote

Meh..

'T ligt uiteindelijk toch wel aan z'n scherm zegt ie zelf

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 03 Mar 2010, 18:09
💸+
Bewerken Quote

Offtopic, is niet Sven's topic.
Na gisteren niet gecrashed te zijn geweest, kwam ik vandaag thuis en was het na 2 minuten weer raak. Alles vast, enigste optie het resetknopje.

Videokaart probeersel komt later

Saven
admin
Geplaatst op: 03 Mar 2010, 20:40
💸+
Bewerken Quote

En hoe werkt je PC als je maar 1 ram reepje er in hebt ( alle 2 even proberen)

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 03 Mar 2010, 21:40
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

En hoe werkt je PC als je maar 1 ram reepje er in hebt ( alle 2 even proberen)

Same.

Saven
admin
Geplaatst op: 03 Mar 2010, 22:10
💸+
Bewerken Quote

Dan moet je toch ff snel een cheap ass videokaart van iemand lenen Heb je geen meerdere pc's in huis?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login