Mensen, allereerst: in dit topic wordt gevraagd om een kleine gunst, je kan het doen of niet, maar als je het weigert, kom dan hier ook niet zeiken aub.
Nou, ik speel dus een spel zonder anti-cheat: MOHAA. DMW-Pro is het anti-cheat programma, maar is dus clientside + serverside en een los programma wat je moet runnen. Je moet ook een account aanmaken. Vroeger speelde ik het spel veel. En had dus ook zo'n DMW-account omdat de meeste servers het gebruiken, maar ook sommige weer niet. Een jaar geleden ging ik het spel weer spelen, en maakte weer een DMW-account. Nou, dat mocht dus niet van de regels, en allebei mijn accounts werden fijn gebanned. Lekker dan. Dus als iemand zich ff wil registeren, en dan de accountgegevens die je hebt aangemaakt door wil sturen, ben ik diegene eeuwig dankbaar.
LET OP! JE KAN ALLEEN REGISTREREN MET EEN BETAALDE E-MAIL? DUS NIET MET: HOTMAIL, G-MAIL ETC.
WAT MOET IK DOEN? als ik je wil helpen
1. Ga hier heen!
2. Vul de volgende velden als volgt in:
Player Name: Kies iets, als je het maar onthoud.
User Name: Kies iets, als je het maar onthoud.
Password: Kies iets, als je het maar onthoud. GEBRUIK EEN ANDER PW, WAT JE DOOR KAN GEVEN.
Confirm Password: Kies iets, als je het maar onthoud. GEBRUIK EEN ANDER PW, WAT JE DOOR KAN GEVEN.
E-mail: Gebruik je eigen e-mail, die niet hotmail, g-mail is.
Confirm E-mail: Gebruik je eigen e-mail, die niet hotmail, g-mail is.
MSN: LEEG LATEN
XFire: LEEG LATEN
3. Na 24 uur zal je een e-mail ontvangen, dat de registratie gelukt is, deze lange wachttijd komt doordat DMW eerst je gegevens checkt, om dubbele accounts te voorkomen.
4. Laat me weten in dit topic als je de gegevens hebt, dan kunnen we afspreken wanneer je ze doorstuurt.
Bij voorbaat heel erg veel dank.