Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Waarom heet Joey nu Brandon?

GekkeGast
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 16:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik zie net dat het andere topic over joey al gesloten is

maar weet iemand hoe het nu met joey gaat en waarom heet hij nu brandon k heet? je mag toch niet zomaar je naam veranderen?
ik wist nog wel dat ik hem voor de eerste keer op geenstijl zag met filmpjes en al maar waarom is alles van geenstijl verwijderd? normaal verwijderen ze nooit dingen

nog een vraagje, is Boomy it uit maarssen het nieuwe bedrijf van joey kt?

mag achternaam blijven staan of niet?

[Laatst bewerkt door GekkeGast op maandag 5 april 2010, om 17:35]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 16:56
💸+
Bewerken Quote

Hij heeft z'n naam verandert omdat er nogal wat slechte publiciteit op z'n oude naam was (niet dat dat nu veel beter is) verder heeft geenstijl die filmpjes verwijdert omdat Joey gedreigd heeft met aanklagen en die pussies daar dan maar meteen alles doen wat hij wilt.

Tadnecty
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 17:04
💸+
Bewerken Quote

Om je ff te waarschuwen: Het posten van zijn naam of foto's en andere privé dingen van Joey K. is niet toegestaan.

Dus voordat je z'n moeder, advocaat of opruimploeg aan de telefoon/deur hebt zou ik het verwijderen.

GekkeGast
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 17:07
💸+
Bewerken Quote

zijn naam posten mag toch wel? zolang het geen foto's of privegegevens zijn is het denk ik geen probleem

weet iemand waar ik dat filmpje van geenstijl kan downloaden?

[Laatst bewerkt door GekkeGast op maandag 5 april 2010, om 17:23]
DutchSpeed
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 17:33
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door DutchSpeed op maandag 1 juli 2013, om 15:50]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 18:25
💸+
Bewerken Quote

Joey K. kiest er inderdaad voor om zich voor te doen als iemand anders, zolang hij geen valsheid in geschriften pleegt is hier echter niks mis mee. Daarom zal hij zich, zonder officiële naamsverandering, bij veel instanties toch moeten melden onder zijn geregistreerde naam.

Posten van foto's e.d zal inderdaad niet mogen en dan zal zijn advocaatje beginnen te dreigen met een kort geding indien je de inhoud niet z.s.m verwijderd .

DutchSpeed
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 18:37
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door DutchSpeed op maandag 1 juli 2013, om 15:50]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 19:32
💸+
Bewerken Quote

Joey is een oneindige bron van inspiratie voor topics blijkt maar weer. Heeft hij toch nog iets goed gedaan.

Melvin
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 21:22
💸+
Bewerken Quote

1 ding blijft hij altijd ookal veranderd hij zijn naam

Fatass.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 21:30
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Om je ff te waarschuwen: Het posten van zijn naam of foto's en andere privé dingen van Joey K. is niet toegestaan.

Dus voordat je z'n moeder, advocaat of opruimploeg aan de telefoon/deur hebt zou ik het verwijderen.

Dus dit en dit posten mag niet?

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 21:33
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Dus dit en dit posten mag niet?

nja posten mag wel, joey moet alleen bij zippyshare gaan zeuren wil die het er af krijgen aangezien het op hun servers staat, ik kan niet zien wat er in zit in die zip files, en dat ga ik ook niet doen

Cocainemother
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 21:37
💸+
Bewerken Quote

Weet je hoelang dat verhaal erachter is lol?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 21:47
💸+
Bewerken Quote

Joey Brandon K. is wel een aparte naam moet ik zeggen.

Als het goed is zijn links, voor zover duidelijk, gewoon legaal om te plaatsen. Saven is niet verantwoordelijk voor de inhoud die door gebruikers geplaatst wordt.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 22:14
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
nja posten mag wel, joey moet alleen bij zippyshare gaan zeuren wil die het er af krijgen aangezien het op hun servers staat, ik kan niet zien wat er in zit in die zip files, en dat ga ik ook niet doen

flauw

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 22:23
💸+
Bewerken Quote

En het plaatsen van een naam mag ook gewoon hoor (ik mag alles, dus ik doe dat gewoon, Joey kan me toch niks maken)

Kindt.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 00:27
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

En het plaatsen van een naam mag ook gewoon hoor (ik mag alles, dus ik doe dat gewoon, Joey kan me toch niks maken)

Kindt.

Zozo, stoer.

Saven
admin
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 00:45
💸+
Bewerken Quote

[lock]

📫

Nieuw privébericht

🔥