Kunnen, zullen, mogen en willen zijn uitzonderingsgevallen, evenals het werkwoord zijn (hij is).
Alenio, je hebt een blog geschreven over grammatica, je beweerde dat je VWO aankon (ik wacht btw nog steeds op dat eindexamen) en nu doe je dit, tss .
hij loopt/fiets/gaat/moet/neukt/wilt.
Alenio heeft een keer gelijk, stop met jullie belachelijk te maken aub... [url]http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/[/url]
Ja kut, Alenio heeft gelijk. Kut.
Ik zal jullie niet uitlachen, ik bedoel... Iedereen maakt fouten, maar om iemand daarop te bespotten? Neen, dat maakt mensen kankerlijers.
Iemand verbeteren daarentegen is ge-wel-dig! En dan ook nog gelijk hebben, mijn dag kan niet meer stuk.
Ik bespeur hypocrisie in bovenstaande uitspraak.
Verder mag je, haha met je vmbo-diploma , nu wel een keer gelijk hebben, dat betekent echter niet dat je je direct zo behoort te gedragen.
Hoe gedraag ik mij dan? Ik bespot niemand, dat deden doen jullie. Een beetje trots mag ik toch wel zijn, of niet?
Ik baseerde me gewoon op deze cursus hoor, en als ik alles wat daar staat opvolg is het "hij wilt".
Ik schrijf altijd 'hij wilt'. Nog nooit op aangemerkt. Also, I cum in your burgers, and I don't give a shit.