Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Webcam programma

Bob
Geplaatst op: 26 May 2010, 22:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

wat justin bieber ...

iTS ALL ABOUT GREYSON CHANCE

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 26 May 2010, 22:33
💸+
Bewerken Quote

Ben trouwens ook niet jaloers op Justin Bieber met z'n lambo, want hij woont in Amerika dus is z'n lambo een automaat dus zul je wss nooit de volle acceleratie eruithalen dus issie maar kut.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 26 May 2010, 23:41
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Ben trouwens ook niet jaloers op Justin Bieber met z'n lambo, want hij woont in Amerika dus is z'n lambo een automaat dus zul je wss nooit de volle acceleratie eruithalen dus issie maar kut.

Hoezo is het onmogelijk om in the U S and A een lambo zonder automaat te hebben?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 27 May 2010, 16:30
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

wat justin bieber ...

iTS ALL ABOUT GREYSON CHANCE
[...]

Muzikaal is dit zo slecht en niet moeilijk he en op dumpert allemaal gaan van talentje! hulde! chapeau! hij is trouwens 12, dus over 8 jaar bakt hij er wss niks meer van, jeweetwel baardje enzo

[Laatst bewerkt door Frenk op donderdag 27 mei 2010, om 16:32]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 May 2010, 16:40
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Hoezo is het onmogelijk om in the U S and A een lambo zonder automaat te hebben?

Omdat die 8-jarige wss nooit van schakelauto's heeft gehoord.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 27 May 2010, 17:26
💸+
Bewerken Quote

Iets met nek en lullen

Headshot
Geplaatst op: 27 May 2010, 19:35
💸+
Bewerken Quote

Inderdaad

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 27 May 2010, 22:21
💸+
Bewerken Quote

Ik neem mijn woorden terug. Ofja, ik vind Paparazzi nog steeds kut. Maar na dit te hebben gezien, heeft hij toch talent. Hij heeft het zelf geschreven, dus dat is best bijzonder voor een 12 jarige.

Headshot
Geplaatst op: 27 May 2010, 22:53
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Ik neem mijn woorden terug. Ofja, ik vind Paparazzi nog steeds kut. Maar na dit te hebben gezien, heeft hij toch talent. Hij heeft het zelf geschreven, dus dat is best bijzonder voor een 12 jarige.

[...]

Ik dacht dat je die reactie van Sandr bedoelde

Thomassiann
Geplaatst op: 10 Mar 2011, 10:58
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een probleem met ManyCam, toen ik dit programma geinstalleerd, mijn computer werd erg traag. Toen ik de installatie was alles goed werkt. Ik werd geadviseerd een soortgelijk programma genaamd GAYcam. Nu werkt alles zonder problemen.

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 10 Mar 2011, 11:03
💸+
Bewerken Quote

Thomassiann schreef:

Ik heb een probleem met ManyCam, toen ik dit programma geinstalleerd, mijn computer werd erg traag. Toen ik de installatie was alles goed werkt. Ik werd geadviseerd een soortgelijk programma genaamd GAYcam. Nu werkt alles zonder problemen.

Inderdaad. En nu oprotten.

Ewout1234
[color=red]w[/color]
Geplaatst op: 10 Mar 2011, 15:05
💸+
Bewerken Quote

Thomassiann schreef:

Stfn
1th
Geplaatst op: 11 Mar 2011, 10:07
💸+
Bewerken Quote

Thomassiann schreef:

Ik heb ook een webcam, hij werkt echt perfect!

Basjee
Octo
Geplaatst op: 13 Mar 2011, 17:11
💸+
Bewerken Quote

nee plz niet

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login