Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

1 woord voor elke bezoeker

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 28 Jan 2007, 21:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb

Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 28 Jan 2007, 21:38
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik

[off]trek in een koekje [/off]

Rinaldo
Geplaatst op: 28 Jan 2007, 21:48
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 28 Jan 2007, 21:48
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond

[Laatst bewerkt door Alex op zondag 28 januari 2007, om 21:49]
Lennard
?
Geplaatst op: 28 Jan 2007, 21:51
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in

Rinaldo
Geplaatst op: 28 Jan 2007, 21:54
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 28 Jan 2007, 22:20
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 28 Jan 2007, 22:34
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten

Nicksel
Geplaatst op: 28 Jan 2007, 22:54
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen

Lennard
?
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 07:29
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met...

Maarten
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 07:34
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met.. het

[Laatst bewerkt door Gabbers4life op maandag 29 januari 2007, om 07:35]
Lennard
?
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 07:35
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote

[Laatst bewerkt door Lennard op maandag 29 januari 2007, om 07:35]
Maarten
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 07:36
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 09:50
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 12:28
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa

Florian
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 13:37
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat

Nicksel
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 13:48
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was

Maarten
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 13:52
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart

[Laatst bewerkt door Gabbers4life op maandag 29 januari 2007, om 14:00]
Basjee
Octo
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 14:42
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met

Florian
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 14:45
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte

[off]stippen [/off]

Maarten
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 14:48
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen

Basjee
Octo
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 14:48
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar

[Laatst bewerkt door Basjee op maandag 29 januari 2007, om 14:48]
Maarten
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 14:49
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar

hij

Basjee
Octo
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 15:02
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde

Maarten
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 15:04
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's

[Laatst bewerkt door Gabbers4life op maandag 29 januari 2007, om 15:05]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login