Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

1 woord voor elke bezoeker

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 15:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 15:32
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
maken

Triple
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 15:57
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken.

Maarten
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 15:59
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. saven

(werd dus boos)

Triple
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 16:00
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 16:01
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met

Maarten
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 16:02
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water

[Laatst bewerkt door Gabbers4life op maandag 29 januari 2007, om 16:02]
Triple
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 16:04
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op

Maarten
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 16:04
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij
(iedereen die dit kopieert en plakt wordt nat gemaakt ...)

[Laatst bewerkt door Gabbers4life op maandag 29 januari 2007, om 16:05]
Triple
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 16:05
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en

Maarten
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 16:06
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neugte

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 16:33
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neugte de

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 16:34
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neugte de lantaarnpaal

Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 16:56
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neugte de lantaarnpaal hoog

Rinaldo
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 17:01
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neugte de lantaarnpaal hoog en

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 17:04
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neugte de lantaarnpaal hoog en laag

Died
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 17:09
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neugte de lantaarnpaal hoog en laag en

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 17:11
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 17:36
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging plezier

BlackWhizz
Je moeder
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 17:39
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging plezier verpesten.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 17:45
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen, en

[off]Pakte... [/off]

wtf, daar ontbreekt de helft

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging plezier verpesten. toen

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 17:47
💸+
Bewerken Quote

[off]Wtf... Ik miste de helft van het topic.. Echt heel vaag[/off]

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging plezier verpesten. Toen zag

[Laatst bewerkt door Guz op maandag 29 januari 2007, om 17:48]
Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 17:51
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging plezier verpesten. Toen zag hij [off]een grote dildo[/off]

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 17:55
💸+
Bewerken Quote

Wouser schreef:

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging plezier verpesten. Toen zag hij [off]een grote dildo[/off]

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging plezier verpesten. Toen zag hij zun

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 17:57
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten maar er kwam een zure grote stinkende lucht uit de bilgatendrager. En dat vondde huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer, en schoot hij 30 kippen door hun uber dikke nek, en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde saven's plezier kapot maken. Saven schoot met water op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging plezier verpesten. Toen zag hij zun kleine

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login