Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Gayparade

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 19:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hun keuze..
Maar ik wil hen wel niet naakt op zo'n bood zien dansen

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 19:54
💸+
Bewerken Quote

Nu nog de vraag, wat is 'de Gayparade'?

Saven
admin
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 19:57
💸+
Bewerken Quote

Wat ik eigenlijk niet snap he, die homo's willen gerespecteerd worden enzo weetjewel, maar dan gaan ze wel zo'n pauperfeest organiseren

Basjee
Octo
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 20:01
💸+
Bewerken Quote

Allemaal gays hier ofzo?

Lennard
?
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 20:17
💸+
Bewerken Quote

Vind dat hele kutboot-spektakel kansloos.

Ik ga toch ook niet een hetero-parade organiseren?

Als je, zoals Saven zegt, zo'n pauperfeest gaat organiseren vraag je erom dat je niet gerespecteerd wordt.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2007, 20:55
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Wat ik eigenlijk niet snap he, die homo's willen gerespecteerd worden enzo weetjewel, maar dan gaan ze wel zo'n pauperfeest organiseren
Hoezo pauperfeest? Als er een heteroparade zou zijn, zou je dan wel komen om elkaar op te geilen?
Homoseksualiteit wordt nog steeds niet gemeenschappelijk geaccepteerd, en hierdoor komt dat wel dichterbij.

Echt geen problemen mee, wat houdt mij als hetero tegen daar 1 of ander wijf af te staan neuken, terwijl er allemaal homo's om mij heen op boten dansen? Niet alsof dat opeens niet meer kan.

DJVG

Geplaatst op: 30 Jan 2007, 07:39
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]Hoezo pauperfeest? Als er een heteroparade zou zijn, zou je dan wel komen om elkaar op te geilen?
Homoseksualiteit wordt nog steeds niet gemeenschappelijk geaccepteerd, en hierdoor komt dat wel dichterbij.

Echt geen problemen mee, wat houdt mij als hetero tegen daar 1 of ander wijf af te staan neuken, terwijl er allemaal homo's om mij heen op boten dansen? Niet alsof dat opeens niet meer kan.

Maar ik ben het er inderdaad mee eens, ze worden nog steeds niet geacepteerd..

[Laatst bewerkt door DJVG op dinsdag 30 januari 2007, om 08:05]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 16:51
💸+
Bewerken Quote

Ik ben het voledig eens met Thaan. Dat ze homo zijn, ik vind het goed, zolang ik er geen last van hem, laat ze lekker enzeuw . Ik vind dat je pas mee mag doen aan dat ding als je boven de 18 bent. Dat je op je 11de al weet dat je én homo bent én mee gaat doen aan die parade vind ik je beetje achterlijk

Gabbers4life schreef:

[...]
ben jij gay?

omfg

[Laatst bewerkt door Sharp op dinsdag 30 januari 2007, om 19:00]
Paul
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 18:50
💸+
Bewerken Quote

Homo's mogen zijn wie ze zijn, maar mensen die niet homo zijn moeten niet echt last van ze gaan hebben. Ik accepteer ze. Maar goed, ik vind het wel raar om op je elfde al op zo'n boot te gaan dansen, dat is toch wel erg jong.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 19:06
💸+
Bewerken Quote

Nah.. ach.. Als 11jarige op zo'n boot vind ik een beetje vroeg. Maar als je 14 - 17jaar bent dan kan ik het wel begrijpen dat je het 'misschien' zou willen doen, maar helemaal naakt gaat te ver omdat ze ook minderjarig zijn.

Rick
Geplaatst op: 31 Jan 2007, 17:36
💸+
Bewerken Quote

De Gayparade is tof, maar niet als er jochies van 11 gaan meelopen. Zij weten nog helemaal niks over seksualiteit. Bovendien is er dan weer meer rukmateriaal voor pedofiel Nederland.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login