Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Controle

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 31 Jan 2007, 23:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

ik maak voor een man een site, en deze zegt dat het bedrijf Azerty, ook onder hem valt, en deze zei dat ik gek zou zijn als ik het niet goedkoper voor hem zou doen, aangezien hij het webdesign dan ook naar mij kan doorlinken.

z'n site momenteel heeft inderdaad emailadressen naar azerty, het helpdesk mail, en de klachten mail.
alleen er staat dan op "[email protected]"(en bij klacht precies hetzelfde) maar de mailto is wel naar azerty.
zijn nr op de site is een 06 nr, dus door al deze dingen ga je het misschien niet gek vinden dat ik een beetje achterdochtig wordt bij een bedrijf met gameservers etc. met een 06 nr.
en dat alleen het msn adres en het bestelling adres wel naar de echte site zelf mailt.

Hoe kan ik er dan achter komen of Azerty echt samenwerkt met het bedrijf waar ik gevraagd voor bent de site te maken ?

ik ga niet de naam van de persoon zelf noemen, aangezien ik met jullie tips het zelf wel uitzoek, en het voor het betreffende bedrijf niet echt aardig zou zijn.

Groeten Yannick

Spookie
Geplaatst op: 01 Feb 2007, 01:17
💸+
Bewerken Quote

Bellen naar Azerty en vragen of dat bedrijf ook met hun samen werkt, misschien dat het niet werkt en dat ze zeggen dat het onder privacy valt ofzo maar ik vind dat wel proberen waard.

Lennard
?
Geplaatst op: 01 Feb 2007, 07:36
💸+
Bewerken Quote

Vraag of hij in de HTML code van de index <!-- iets //--> neerzet...
Dan kijk jij of het er zit, zo ja kun je hem geloven, zo nee niet.

DJVG
&#61514;
Geplaatst op: 01 Feb 2007, 07:57
💸+
Bewerken Quote

Gewoon lekker bellen, of laat hem inderdaad iets aan de site wijzigen ofzo...

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 01 Feb 2007, 08:23
💸+
Bewerken Quote

oke ik heb een mailtje gestuurd naar azerty voor navraag

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 01 Feb 2007, 12:06
💸+
Bewerken Quote

Bellen geef je voor als iemand die ergens onderzoek voor doet of verzin zelf een 'dekmantel'. Zo kan je alles loskrijgen van mensen

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login