Saven schreef: En misschien kick ik er wel mensen uit en nieuwe zoek nieuwe.
Op dit moment (niet persoonlijk opvatten) zou lennard er het eerst uit gaan
Niet omdat ik je/hem niet mag maar users geven ook aan dat ze jou/hem het meest admin/mod geil vinden en alles maar loopt te editen en tof loopt te doen met je/zijn status.
Waar doe ik dan tof?
En als je concrete voorbeelden kan geven, zoals Iisys iisys zegt, kan ik m'n leven verbeteren.
En ik heb nog nooit procenten gegeven; [ moet ik misschien ook wat vaker doen ], bewerk nooit reacties van mensen om er tof mee te doen ofzo [ overal "Lennard Heerscht :W" ofzo in zetten bijvoorbeeld ], en modbreak doe ik zoals ik in dat andere topic al zei alleen als het écht nodig is, net zoals bewerken.
Maar geef eens concrete voorbeelden dan, en laat die leden mij dan PM'en, vind het een beetje triest als jan en alleman via jou commentaar loopt te geven zonder dat ze mij direct erop "durven" aan te spreken.
Saven schreef:
Niet omdat ik je/hem niet mag maar users geven ook aan dat ze jou/hem het meest admin/mod geil vinden en alles maar loopt te editen en tof loopt te doen met je/zijn status.
Dan ga jij dus ook conclusies trekken; je wilt mij er als eerste uit, omdat users mij het minst mogen.
En als ik users procenten geef omdat ik ze het minst mag wordt je boos.