Gabber4life schreef:
maar turken denken ook dat ze hier alles mogen, maar dan denk ik: je bent hier te gast dus doe normaal en waarom komen ze hier? is hun eigen land niet goed genoeg(ik neem als voorbeeld turken maar bedoel ook marokanen en ga maar zo door)
Wat lul jij dan te gast?
Ik ben hier geboren en getogen. Dan ben ik echt geen gast meer.
Mijn opa kwam hier om Nederland van de economische crisis helpen, hij wou ook weer terug gaan naar Turkije nadat ie genoeg geld had verdiend, maar dat gebeurde niet.
En nee, turkije of marokko is niet goed. Als jij daar had gewoond wou je daar ook weg.
Soaddemon schreef:
[...]
Maar gabber4life niet alle turken zijn zo he...
misschien wel de meeste maar dat komt omdat ze hip-hop enzo luisteren denk ik.
Want die aeps worden beinvloed door die muziek en dan denken ze door hip-hop enzo dat het alleen om respect gaat...
Ik luister ook Hip-Hop, maar dat heeft er niks mee te maken. Ik beoordeel mensen niet op hun uiterlijk. Ik zal je een voorbeeld geven.
Er zit bij mij op school zo een punk, echt met groen haar enz.
Nou, paar van die jongens, o.a. turken, maar ook nederlanders zaten naar hem te kijken enz en uit te lachen. Ik ken deze jongens dus k ging naar ze toen en zei dat ze normaal moesten doen. Daarna ging ik naar die punk toe om wegen hun gedrag mijn excuses aan te bieden.
Gabber4life schreef:
[...]
maar wat me ook opvalt die turken willen me eerder slaan omdat ik hardcore draag dan nederlanders willen dat is ook zo stom
Zij geen recspect ik geen respect...
Ja, sorry, zulke types heb ik ook een hekel aan. Van die types die met een turkse vlag over straat lopen en constant zitten te zeuren over de 'kaaskoppen' enz. Ik denk; wees een beetje dankbaar voor de kansen die je hier krijgt.
Daarom benut ik ook alle kansen die ik krijg.
Enfin, ff ontopic;
Hoezo zouden er geen hoofddoeken mogen?
Ik bedoel, dat is een kledingkeuze.
Dan moet je ook zeggen dat er geen petten mogen.
En zoveel zijn er niet eens man.