Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Mogen Hoofddoeken?

Thomaz
'
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 08:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarom ik iets tegen turken heb, dat komt doordat de meeste jeugd van mijn leeftijd een hele grote mond heeft. Heb je ruzie, dan gelijk me de dood bedreigen etc. Dat doen de gewone nederlanders hier bij mij op school niet. Tja,, de racisten eer wel, maar daar ben ik ook niet echt voor..

Maarten
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 08:35
💸+
Bewerken Quote

Thomaz schreef:

Waarom ik iets tegen turken heb, dat komt doordat de meeste jeugd van mijn leeftijd een hele grote mond heeft. Heb je ruzie, dan gelijk me de dood bedreigen etc. Dat doen de gewone nederlanders hier bij mij op school niet. Tja,, de racisten eer wel, maar daar ben ik ook niet echt voor..

ik wordt daar racistisch door

[Laatst bewerkt door Gabber4life op dinsdag 20 februari 2007, om 08:35]
Member1002
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 08:52
💸+
Bewerken Quote

NEE
Gabber4Life heeft GROOT gelijk!
Als ze naar belgië kome moeten ze zich aanpassen punt.
Als wij naar marokko gaan moeten wij ook onze schoenen uitdoen als we in zo'n moskee spul binnengaan...
Dus, NEE.
Bij ons op school is er aan stagair met hoofddoek, wtf waarom mag dat dan wel en andere dinges voor u kop nie?

Maarten
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 09:13
💸+
Bewerken Quote

waar ik echt een hekel aan heb is mensen die niet normaal nederlands praten of gewoon niet als ze dat wel kunne

Member1002
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 09:30
💸+
Bewerken Quote

Gabber4life schreef:

waar ik echt een hekel aan heb is mensen die niet normaal nederlands praten of gewoon niet als ze dat wel kunne

Jep, ik vind als ze in Nederland/België zijn, dan moeten ze gewoon Nederlands leren spreken...
Zoals ik al zei, als ze hun niet aanpassen zijn ze van mij niet welkom...
Komt mss racistisch over, maar het is gewoon mijn mening

Maarten
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 10:26
💸+
Bewerken Quote

Member1002 schreef:

[...]
Jep, ik vind als ze in Nederland/België zijn, dan moeten ze gewoon Nederlands leren spreken...
Zoals ik al zei, als ze hun niet aanpassen zijn ze van mij niet welkom...
Komt mss racistisch over, maar het is gewoon mijn mening

ze hoeven alleen nederlands te praten als ze minimaal 1 maand blijven want als je op vakantie ben is het niet egt erg.

Michael
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 10:27
💸+
Bewerken Quote

Cocabottle schreef:

Ja, maar dan mogen andere mensen ook een hoofddeksel dragen op school.

ja, dat is het juist ! Wel, bij ons op school zitten er maar 2 marrokanen, een meisje van 13 en een jongen van ik denk rond de 16 - 17 . Maar, dat meisje draagt geen hoofddoek, volgens mij te jong ofzo Maar, als zij een hoofddeksel mogen dragen, waarom mogen wij dat dan niet ? Als ik in de hal mijn pet draag, wordt ik die afgenomen voor een maand

Sparky
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 12:57
💸+
Bewerken Quote

Ik vind dat hoofddeksels overbodig zijn. onlangs een reportage van gezien.
zou jij het leuk vinden dat je aan de kasse van een winkel iemand ziet zitten met een hoofddoek?

@michael :
gelijk heb je. Als zij een hoofddoek dragen, wij lkkr een pet.

Rinaldo
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 13:42
💸+
Bewerken Quote

zie meer hoofddoekjes dan petjes

Member1002
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 13:46
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

zie meer hoofddoekjes dan petjes

idd

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 13:48
💸+
Bewerken Quote

Dit vind ik zo fucking achterlijk. Hoofddoeken mogen bij ons op school wel, maar petjes enzo niet . Doe dan dat het allebei wel, of allebei niet mag.

Infinite schreef:

Waarom niet? Heb je er last van?

Ja.

Rinaldo
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 13:51
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Dit vind ik zo fucking achterlijk. Hoofddoeken mogen bij ons op school wel, maar petjes enzo niet . Doe dan dat het allebei wel, of allebei niet mag.

inderdaad

moet pet af in klas?

dan hoofddoeken ook!

[Laatst bewerkt door Rinaldo op dinsdag 20 februari 2007, om 13:52]
Member1002
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 14:00
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

[...]
inderdaad

moet pet af in klas?

dan hoofddoeken ook!

Ja, dan beginnen ze te zeiken dat het hun "geloof" is...
Bull shit vind ik dat...

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 14:42
💸+
Bewerken Quote

Hoofddoeken dat is voor je geloof en dat moet je maar fijn thuis gaan doen, sorry ik vindt het niet kunnen in het oppenbaar. Je geloof mag je uitoefenen: In je moskee...

Je verbergt je eigen identitieit net om te laten zien van: Ja allah is lelijk en daarom verberg ik me... Je moet trots op je zelf zijn en niet met een ding op je hoofd gaan lopen

Rinaldo
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 14:57
💸+
Bewerken Quote

krijg je er geen jeuk van dan ?(dat doekje heledag op je hoofd?!)

Paul
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 15:03
💸+
Bewerken Quote

Ik zelf heb wel eens meegemaakt dat een paar allochtonen mij en een paar anderen in elkaar gingen trappen.(gelukkig kunnen wegrennnen.) Maar verder heb ik niet veel tegen de allochtonen. Hoofddoeken zie ik niet vaak, maar ik vind wel dat je je geloof thuis moet uitoefenen. Verder ken ik een hele aardige neger, en die heeft helemaal niks met het geloof of met marrokanen o.i.d. Je moet je land waar in je in woont respecteren, niet onnodig allerlei geloofbijschijnselen uitoefenen.

Rinaldo
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 15:12
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Ik zelf heb wel eens meegemaakt dat een paar allochtonen mij en een paar anderen in elkaar gingen trappen.(gelukkig kunnen wegrennnen.)

(gewoon of had je iets gedaan )

maar echt sommige zijn agressief
en sommige zijn erg brutaal

heb niks tegen ze

maar ze moeten het geloof lekker thuislaten(en in de moskee natuurlijk )

heb paar vrienden zijn niet echt dol op marokkanen/turken

die praten over allah enzo

andere vriend(marokkaan)
flipt bijna maar oké (ownee hij was geflipt!!! )

ik weet niet goed wat ze doen maar ik kan er niks aan doen

[Laatst bewerkt door Rinaldo op dinsdag 20 februari 2007, om 15:15]
Peter91
Mastaliner
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 15:17
💸+
Bewerken Quote

Ik heb die moslims zelf horen zeggen dat die hoofddoeken niks met het geloof te maken hebben!
En als dat wel was alsnog, tief maar op met je hoofddoek.

[Laatst bewerkt door Peter91 op dinsdag 20 februari 2007, om 15:18]
Member1002
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 15:27
💸+
Bewerken Quote

Peter91 schreef:

En als dat wel was alsnog, tief maar op met je hoofddoek.

Jep, gelijk heb je!

Rinaldo
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 15:32
💸+
Bewerken Quote

je moet je gewoon aan de regels houden en netjes blijven
thuis doe je toch ook gewoon?

[off]500 posts![/off]

[Laatst bewerkt door Rinaldo op dinsdag 20 februari 2007, om 15:32]
Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 15:35
💸+
Bewerken Quote

Thomaz schreef:

Misschien dat dat weer komt omdat alle buitelanders altijd bij elkaar werden gepropt en niet zeg maar werden verdeeld over wijken zodat je gemengde wijken hebt... En misschien ook omdat jij hun nooit hebt geaccepteerd? Ooit geprobeerd vrienden met hun te worden?

Rinaldo
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 15:40
💸+
Bewerken Quote

Wouser schreef:

Ooit geprobeerd vrienden met hun te worden?

ja maar de meeste maken alleen vrienden met hun eige soort

of ze praten marokkaans,turks,enz als je er bij staat(iets oudere mensen )

[Laatst bewerkt door Rinaldo op dinsdag 20 februari 2007, om 15:41]
Sander
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 15:49
💸+
Bewerken Quote

SomaQan schreef:

Ik ben moslim en volgens mij snapen de meest niet waarom sommige moslims een hoofddoek dragen

Ze dragen een hoofddoek als ze bij hun werk zijn of gewoon buiten zijn dit doen ze omdat ze niet wilen dat mannen zeg maar op hun geilen.

bijvoorbeeld je loopt zo op straat en je ziet een lekkerding daar lopen dan kijk je natuurlijk wel achter om die lekkerding daar ff te bekijken

zeg nou zelf val je op een kale wijf als britney of op een lekkere wijf als jessica alba ?

dus vandaar die hoofddoek.

en de topic openner waarom open je z'n topic omdat je een beetje wordt geplaagd omdat je naar Hardcore luisterd soms ?

eerlijk gezegt zijn de meeste Hardcore mensen rasisten misschien jij niet maar je weet zelf wel wat je bent en tenslote heb je er last van ?

en het aller aller laatst ik ben geen turk of en marokkaan
ik kom uit Somalie.

Alsof ik ooit op zo iemand zou geilen

Thomaz
'
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 15:51
💸+
Bewerken Quote

Wouser schreef:

[...]

Misschien dat dat weer komt omdat alle buitelanders altijd bij elkaar werden gepropt en niet zeg maar werden verdeeld over wijken zodat je gemengde wijken hebt... En misschien ook omdat jij hun nooit hebt geaccepteerd? Ooit geprobeerd vrienden met hun te worden?

Nee, ik ken ze dan bijv. ook niet. Maar er hoeft maar iets te gebeuren of ze bedreigen je met de dood. Dit het ik al zo vaak in walibi world gehad (Voorheen six flags). Dan komen ze gewoon met hele groepen van 16 jarige op je af, terwijl ik toen nog maar 13 was en we maar met 4 man waren. En dan met de dood bedreigen enzo. Er zitten er ook wel weer goeie tussen, die je dan uit die dingen helpen maargoed. Ik heb het niet zo met ze, en ja ik ben er met 10 bevriend geweest. Dus een racist ben ik ook weer niet.

Sander schreef:

[...]

Alsof ik ooit op zo iemand zou geilen

Wij nederlanders geilen niet zo heel snel op een buitenlander. Maargoed in hun eigen land ¿blijkbaar? wel. Maargoed, ik vind dat je in scholen niet echt een hoofddoek hoeft te dragen.

[Laatst bewerkt door Thomaz op dinsdag 20 februari 2007, om 15:53]
Sparky
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 17:27
💸+
Bewerken Quote

Thomaz schreef:

Wij nederlanders geilen niet zo heel snel op een buitenlander. Maargoed in hun eigen land ¿blijkbaar? wel. Maargoed, ik vind dat je in scholen niet echt een hoofddoek hoeft te dragen.

Ik vind dat ook. Geen pet? geen hoofddoek.

Ik vind trouwens het niet zo "mooi" als je met zo'n slaapkleed overstraat loopt

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login