Anayingami schreef:
ey ik zal me bek houden over moslims ya. En die Thomaz ben jj een kk sukkel die doodgeschoten wil worden. Ey heb respct voor andere geloven hebben jullie ergens gezien dat moslims tegen jullie zo doen. ik zou me bek houden als ik jullie was kk tiefes beesten.. kk kaaskoppen
En nix met de koran of Allah. Jullie syn sukkels jonge kk's. Jullie willen dood man. Respect voor ons respect voor jullie kk sukkels. jullie kaakoppen weten nix. drm seggen se owk kaaskoppen er zit aleenmaar kaas in.Nix met de koran in de plee ik stop jou in de plee you understand t? en het syn geen theedoeken je moeder kan niet eens theedoek kopen man komt ie met theedoek kk dier. Ik heb reklame van WIBRA er is aanbieding 10 halen 1 betalen (SPECIAAL VOOR KK SUKKELS).
Nou jah ik zou maar me bek houden seg ik verder nix.RESPECT
bitch
Jij komt hier naar
ONS land. Vervolgens ga je de boel opstelten zetten met je hele Terror familie die de Koran aanhangt... Dan ga je Thomaz doodschieten, laat je ons allemaal dood aan kanker gaan (dat woord lees ik zo vaak dus) en dan wou jij zeggen dat wij alleen kaas in onze kop hadden ? We zijn niet zo sneu hier in Nederland dat we met die verneukte doeken om onze kop heen lopen. Als jij hier verdomme wilt wonen moe je je maar aanpassen naar ONZE cultuur en wil je dat niet ? Rot dan op !
Owja voordat ik vergeet. Me moeder kan meer theedoeken betalen dan jou.
[Laatst bewerkt door DayDreamer op woensdag 21 februari 2007, om 07:50]