Wel, ik zelf heb niet zo veel stoute dingen gedaan in mijn leven.
1. Was verliefd, op valentijnsdag veel moeite gedaan en bovendien gedicht geschreven(ik was volgens mij wat figuurlijk 'high' toen ik het deed want als ik het terug bekijk moet ik bijna kotsen) en geld uitgegeven voor 2 rozen, chocolaatjes en nog wat.
Resultaat: Geen. Mensen wisten het al, maar van het meisje die ik leuk vond niks van gehoord, al wel later op een feest van een vriendin van haar gehoord dat ik haar met rust moest laten(voor alle duidelijkheid; ik liet haar ook met rust, en nu ga ik wel wat meer met haar om, al verandert er niet veel).
2. In het begin van het jaar moest ik ontzettend wennen aan mijn school, en had ik ook veel frustratie gekregen waardoor ik soms mijn beste vriend aanviel(geen leuke tijd om aan terug te denken).
3. Tja, ik download ontiegelijk veel films, en zet ze daarna op mijn Archos 604.
En nu gaat alles goed overigens. Ik heb echte vrienden, ben na Willem(vriend van mij en zit ook achter mij) de droogste gast geworden(volgens mijn vrienden, en tja, wat anders als je elke dag "Alle AGRESSIE WILLEM/PAUL" hoort, en gaat handje drukken en HARDCORE 4 LIFE hè Paul/Willem roept).
[Laatst bewerkt door Paul op zondag 3 juni 2007, om 20:08]