Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Jouw ongelukken lijst(je)

Maarten
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 18:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Gabbers4life, jij hebt mooie witte tanden .
Ik ben regelmatig van trap geflikkerd. Keer met me kop op bodem van zwembad gedoken, 100x handen/vingers tussen deuren/laden. Uhm, ben ook een keer met een of andere gare school musical van podium getyft op me poot enzo. Was zo'n stuk kraakbeen in me voet verbrijzelt, was niet echt chill

1. dat kraakbeen lijkt me zeer klote
2. mijn naam is gabber4life zonder die s

Paul
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 18:25
💸+
Bewerken Quote

Een keer mijn vinger gekneusd door dat iemand een putdeksel op liet vallen, was helemaal blauw enzo. Ook had ik een jaar geleden met mijn vriend zitten spelen met een kartonnen doos. Ik zat daarin en toen gingen we een beetje voor de grap me van de rand van de trap afduwen, niet echt, maar toen leunde ik naar voren voor de grap en schoot de doos uit mijn vriendjes vingers. Ik rolde in de kartonnen doos dus helemaal naar beneden, en het eerste wat ik dee was; lachen!
Ik had alleen wat last van mijn rug, ik had toen zo'n geluk.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 18:27
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

Oja ik heb ook nog een keer zo een soldeer ding op m'n arm gehad... Zeer pijnlijk

Owja, als vuurwerk wonden ook mee tellen wordt mijn lijstje nog wel wat groter. Nog nooit wat kwijt geraakt, wel vet veel verbrand

Lennard
?
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 18:33
💸+
Bewerken Quote

Heb een keer mn hand op het gasfornuis gehouden (zo'n plaat); wist niet dattie aan stond, deed best pijn.
Toen ik klein was stond een keer de achterklep (of hoe je het noemen wilt) van de auto open, toen had ik daar zo m'n hand op die rand gelegd, en deed iemand anders die klep dicht, deed ook best pijn.

En ik ben vroeger tienduizend keer in de sloot gevallen.

Verder toen ik achterop zat bij mn moeder (toen was ik ook nog klein) kwam een keer mn voet tussen de spaken.

Verder nooit wat gebroken ofzo.

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 18:33
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Owja, als vuurwerk wonden ook mee tellen wordt mijn lijstje nog wel wat groter. Nog nooit wat kwijt geraakt, wel vet veel verbrand

Ja vuurwerk telt wel denk ik want vuurwerk kan ook ongelukken veroorzaken

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 18:54
💸+
Bewerken Quote

Uhm...
2 keer bijna gestikt (je moet je niet op je rug laten vallen van 1,8 meter
Een paar gaten in m'n hoofd gehad
Tot m'n 14e waren mijn benen altijd blauw van ronddwalen door ruig terein
Nog nooit wat gebroken (sterke botten ofzo )
Verder nog klappen gevangen maar tenzij je die met je mond vangt zie je er dan niet zo veel van

Died
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 19:54
💸+
Bewerken Quote

Lol, ik heb nog nooit iets echt ergs meegemaakt

Maarten
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 19:57
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef: