mwaaa, ik heb nou niet echt goede cijfers, uhm wat zijn mijn voldoendes owja, een 9 voor gym en dan een 6.5 voor nl, de rest onvoldoendes, waarschijnlijk blijf ik dit jaar zitten
Combinatie opleiding van werktuigbouwkunde, computertechniek & elektrotechniek. Krijgt dus van alles wat, je specialliceert je zeg maar niet alleen op 1 vakgebied maar op meerdere
DayDreamer schreef:
wiskunde A1
wiskunde B12
Wiskunde is toch wiskunde ? En goeie cijfers heb ik niet dus geen cijfers van mij hier
[Laatst bewerkt door Wouser op woensdag 7 maart 2007, om 09:06]
Combinatie opleiding van werktuigbouwkunde, computertechniek & elektrotechniek. Krijgt dus van alles wat, je specialliceert je zeg maar niet alleen op 1 vakgebied maar op meerdere
[...]
wil ik misschien ook gaan doen, maar je hebt toch een latop nodig dan ? want op de opendag zag ik allemaal can die gasjes met laptops enz. bij die dingen werken.
ikke, sta eindelijk een voldoende voor duits vandaag nog een 6.9 gehaald voor WIB12 mijn buurman zat 0.1 onder de perfecte balans tussen vrije tijd en school (5.4)
zit op 4 VWO btw
DayDreamer schreef:
wiskunde A1
wiskunde B12
Wiskunde is toch wiskunde ? En goeie cijfers heb ik niet dus geen cijfers van mij hier
maar het niveau is wel anders B12 ist moeilijkst en A1 het makkelijkst
[Laatst bewerkt door sandr op woensdag 7 maart 2007, om 12:46]
bij ons op school hebben we geen wiskunde a1 / a2 enzo of b1 b2 weet ik veel wat..
ik zit volgend jaar in 4 havo en moet dus kiezen tussen wiskunde a of b.. =)
ik heb btw vandaag voor scheikunde pw een 8 gehaald
Bij ons in be is dat met %..
haal meestal iets tussen de 60-80 Maar paar schieten der tussen uit, zoals Engels(91%), Informatica(95%), LO(Gym bij jullie..89%)