Tadnecty schreef:
die is goed, een 8...
nog een (zelf geschreven):
Een vrouw komt bij de directeur van de Rabo Bank. Ze verdient haar geld met gokken. Niet met de normale apparaten, maar met grote weddenschappen. De directeur ontvangt haar in zijn kantoor.
Vrouw: 'Goedendag, ik wilde graag een weddenschap met u afsluiten. Het wordt mijn laatste weddenschap, want ik voel het einde van mijn leven naderbij komen.'
Directeur: 'Zegt u het maar, dan overweeg ik of het te doen is.'
Vrouw: Oke, dit is hem: Ik durf te wedden voor 250.000 euro dat uw kont vierkant is.'
De directeur denkt even na. Hij wist zelf wel dat zijn reet niet vierkant was. Dat geld had hij zo binnen. Dus hij zegt: 'We hebben een deal, morgen komt u bij mij en dan zullen we zien of ik een vierkante reet heb.'
De volgende dag. de directeur gaat zelfverzekerd naar zijn kantoor en om 13.00 staat de vrouw voor de deur met de burgemeester van Amsterdam.
Vrouw: 'Ik heb iemand meegenomen om de uitkomst te bevestigen. Graag zou ik uw kont even willen zien.'
Directeur: 'Dat is oke.'
De directeur trekt zijn broek uit en laat zijn kont zien.
De vrouw zegt: 'Hij ziet er inderdaad rond uit, maar mag ik ook even voelen?'
Directeur: 'Dat moet dan maar, het gaat om 250.000 nietwaar?'
De vrouw voelt even aan de kont van de directeur. Als de directeur achterom kijkt, ziet hij de burgemeester stampen op de vloer en kwaad kijken.
Hij vraagt aan de vrouw: 'Waarom is de burgemeester zo kwaad?'
Vrouw: Oh, 3 dagen geleden heb ik een weddenschap gesloten voor 1 miljoen met hem.'
directeur: 'Welke dan?'
Vrouw: 'Dat ik in uw kont zou knijpen waar hij bij stond.'
Die mop ownt!