Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Lucide dromen

Tadnecty
Geplaatst op: 13 Mar 2007, 17:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb wel eens zo een droom gehad dat kwam vanzelf heb nooit die bij i-doser gedaan het kan vanzelf komen dat je daar agterkomt dat je droomt. maar ik ga die vanvavond proberen die lucid dream je zegt dat je veel moet oefenen hoe kan je met dit soort ding oefenen

kijk even op deze eerste pagina, daar staan de sites.

Ik droom !!! ik spring uit het raam !

* krant = Jongen in leuven springt uit raam

De ouders van de jongen wisten niet waardoor het kwam, hij schreeuwde plots luid dat hij kon vliegen en het volgend moment sprong hij uit zijn kamer. Oorzaak, dood !

tja, dat is dus een lullig geval van iemand die denkt dat hij droomt. Hij is vergeten om een Reality Check (licht aanknippen, door je handen kijken, door muren lopen) te doen en hij was er vast van overtuigd dat hij droomde en deed meteen het gevaarlijkste wat je in een droom kan doen: uit een raam vliegen.

Ik heb t een paar keer heel sterk gehad. Dat is echt zóóó kewl Alleen het duurt bij mij meestal maar heel kort Als ik dan bijna net zo helder als irl kan nadenken wordt ik (even later) wakker
Dat is wel irritant

lees de sites op de eerste bladzijde, dan kom je erachter waarom je steeds wakker wordt: je realiseerd je dat je droomt en wordt daar zo blij van, dat je wakker wordt. Ook kan je als je wakker drijgt te worden je lichaam in je droom heel snel rond laten draaien. Om hem nog meer te verlengen moet je altijd om je heen blijven kijken. naar 1 punt kijken maakt je wakker.

Mja, heb soms ook wel als ik op een uitslaap-dag wakker wordt, dan slaap ik nog half dus dan ga ik weer slapen en díe droom kan ik me dan wel herinneren.

dat is een manier om lucide te dromen. Je moet je daar eerst goed in trainen, lees weer de sites op de 1e bladzijde...

[Laatst bewerkt door Tadnecty op dinsdag 13 maart 2007, om 17:16]
Tadnecty
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 19:06
💸+
Bewerken Quote

*bump*

ja, ik heb weer een lucide droom gehad. Deze keer wist ik hem helemaal op te schrijven. Ik kon vliegen, alles doen wat ik wilde en de rest vertel ik niet

Fritsh
Wiedaar
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 20:49
💸+
Bewerken Quote

Meisjes gezocht?

Sander
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 21:15
💸+
Bewerken Quote

Fritsh schreef:

Meisjes gezocht?

Vast jongens

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 21:50
💸+
Bewerken Quote

Had ook een keer een Lucide droom gehad,

Was op school, leraar deed klote, gaf klap op z'n bek, lache , lache, lache, zenuwachtig.. die droom duurt wel erg lang... kut.. ik word niet wakker... geschorst. Geloofde niet dat ik een Lucide droom had... en i-dosser is verboden nu op school.

[Laatst bewerkt door Suma op dinsdag 20 maart 2007, om 21:50]
Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 21:51
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

Had ook een keer een Lucide droom gehad,

Was op school, leraar deed klote, gaf klap op z'n bek, lache , lache, lache, zenuwachtig.. die droom duurt wel erg lang... kut.. ik word niet wakker... geschorst. Geloofde niet dat ik een Lucide droom had... en i-dosser is verboden nu op school.

Ownee.. dat was mijn lucide droom van net of slaap ik nog steeds? >_< Word gek

Uniqe
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 21:53
💸+
Bewerken Quote

ik geloof dat ik ooit zo een droom heb gehad jaartje geleden zo een droom gehad ik wist dat ik droom dat kwam gewoon opeens ik heb er niet voor getraint ofzo ik had me hele droom gewoon in controle

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 21:54
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

ik geloof dat ik ooit zo een droom heb gehad jaartje geleden zo een droom gehad ik wist dat ik droom dat kwam gewoon opeens ik heb er niet voor getraint ofzo ik had me hele droom gewoon in controle

Jah heb ik ook een paar keer mee gemaakt.. Alleen had het erna pas in de gaten xD

Tadnecty
Geplaatst op: 21 Mar 2007, 12:27
💸+
Bewerken Quote

Een leraar wilde het progje graag hebben. Ik heb het hem maar toegestuurd. Ik heb toch de mp3 files.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 21 Mar 2007, 13:58
💸+
Bewerken Quote

Lijkt me wel zo gaaf Zit nu trouwens in filosofie, en we hebben het net over droom en werkelijkheid In het informatiekundelokaal

Tadnecty
Geplaatst op: 24 Mar 2007, 16:46
💸+
Bewerken Quote

Engelse tip van i-doser.com:

I know a great way to experience lucid dreams
and with i-doser's lucid dream it becomes even easier.

Get a note, and write a animal name on it.

example: Sheep

Always keep that note in your pocket, and look at it several times a day, then put it back in your pocket.

After a while, it is so common to you that your brain will use that in a dream, but when the brain doesn't recreate it perfectly, so in stead of seeing the word "sheep" on the note, you will most likely see a picture of a sheep or something else. Then you will realize that you are dreaming, and you will not get the shock that usually wakes you up.

This way you can start controlling your own dream.

I will try this method together with I-doser's lucid dream.
It has worked for me without, so i bet it will work even better with lucid dream, cause my problem is remembering my dreams in the first place.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login