Ik heb wel eens zo een droom gehad dat kwam vanzelf heb nooit die bij i-doser gedaan het kan vanzelf komen dat je daar agterkomt dat je droomt. maar ik ga die vanvavond proberen die lucid dream je zegt dat je veel moet oefenen hoe kan je met dit soort ding oefenen
kijk even op deze eerste pagina, daar staan de sites.
Ik droom !!! ik spring uit het raam !
* krant = Jongen in leuven springt uit raam
De ouders van de jongen wisten niet waardoor het kwam, hij schreeuwde plots luid dat hij kon vliegen en het volgend moment sprong hij uit zijn kamer. Oorzaak, dood !
tja, dat is dus een lullig geval van iemand die denkt dat hij droomt. Hij is vergeten om een Reality Check (licht aanknippen, door je handen kijken, door muren lopen) te doen en hij was er vast van overtuigd dat hij droomde en deed meteen het gevaarlijkste wat je in een droom kan doen: uit een raam vliegen.
Ik heb t een paar keer heel sterk gehad. Dat is echt zóóó kewl Alleen het duurt bij mij meestal maar heel kort Als ik dan bijna net zo helder als irl kan nadenken wordt ik (even later) wakker
Dat is wel irritant
lees de sites op de eerste bladzijde, dan kom je erachter waarom je steeds wakker wordt: je realiseerd je dat je droomt en wordt daar zo blij van, dat je wakker wordt. Ook kan je als je wakker drijgt te worden je lichaam in je droom heel snel rond laten draaien. Om hem nog meer te verlengen moet je altijd om je heen blijven kijken. naar 1 punt kijken maakt je wakker.
Mja, heb soms ook wel als ik op een uitslaap-dag wakker wordt, dan slaap ik nog half dus dan ga ik weer slapen en díe droom kan ik me dan wel herinneren.
dat is een manier om lucide te dromen. Je moet je daar eerst goed in trainen, lees weer de sites op de 1e bladzijde...
[Laatst bewerkt door Tadnecty op dinsdag 13 maart 2007, om 17:16]