Slechte service`s. Ik kreeg geen account activatie mail dus ik hun mailen zou binnen 24 uur bericht terug krijgen. Ik wacht nu al langer dan 2 weken op die mail
[...]
Slechte service`s. Ik kreeg geen account activatie mail dus ik hun mailen zou binnen 24 uur bericht terug krijgen. Ik wacht nu al langer dan 2 weken op die mail
[...]
Idd... Xurion is een nogal kut host, ik heb me al zeker 2 x aangemeld, nog altijd geen mail gekrege ... noobies die xurion gaste
[...]
Was eerst mede-eigenaar, maar daar ben ik mee gekapt, ben nu mede-eigenaar van de server.
@ Gabber4life: De server waar gratishostingendomein nú op zit is wel goed; is nu (al) 42 dagen online zonder downtime (hiervoor was het hooguit 90 % uptime ).
[...]
Was eerst mede-eigenaar, maar daar ben ik mee gekapt, ben nu mede-eigenaar van de server.
@ Gabber4life: De server waar gratishostingendomein nú op zit is wel goed; is nu (al) 42 dagen online zonder downtime (hiervoor was het hooguit 90 % uptime ).
Moet je sparen wil gewoon een gratis host zonder dat spaar gedoe
[bijna] Niemand gaat zo - zonder er zelf beter op te worden - gratis goede hosts weggeven...
Ja mee eens...Of dingen die gratis en goed zijn zijn allemaal van die mensen die je e-mail enzo wilt verkopen aan bedrijven enzo...
Dus dat je per dag nadertijd 500 spam berichtjes hebt