Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
praat over je schooldagschool= klote

Uniqe
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 20:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hey vandaag heb ik een klote dag gehad ik ben geschorst omdat ik een brugger een klap had gegeven die hard genoeg was om hem te laten huilen(kut bruggers die in de weg lopen) heb gezeik van een uur aangehoord van de rector en daarna mocht ik weer naar de les was ik daar geiriteerd begon ik "brutaal"tegen de leraar te doen en toen werd ik naar me mentor gestuurd moest ik daar ook nog 5 blaadjes volschrijven en maandag inleveren maar voor de rest was het wel leuk en jullie schooldag

[Laatst bewerkt door Uniqe op vrijdag 9 maart 2007, om 20:45]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 20:46
💸+
Bewerken Quote

2 uur gym
1 uur gekletst
3 uur tv gekeken voor opdracht en was nog een vette film ook

Dus mijn dag op school ging relaxt vandaag

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 20:48
💸+
Bewerken Quote

Ik had deze week vrij

Uniqe
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 20:49
💸+
Bewerken Quote

lekker had ik dat maar had ik geen gezeik ze zeiken bij mij opschool over bruggers-slaan

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 20:52
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

lekker had ik dat maar had ik geen gezeik ze zeiken bij mij opschool over bruggers-slaan

Die film hete trouwens
around the world in 80 days.

Veel vechtte enzo...
En ik het begin mijn wiskunde leraar:
Ja school is fucking onzinnig daarom zitten jullie hier (sarcasme)

Die is echt vaag maar nu ff ontopic
Was het dan zoon brugeer die heletijd voor je voeten loopt...das dan kut

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 20:53
💸+
Bewerken Quote

Ik ben vandaag naar de TU Delft geweest ipv school .
Was wel vet, leuk om een keer gezien te hebben .

Uniqe
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 20:56
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
Die film hete trouwens
around the world in 80 days.

Veel vechtte enzo...
En ik het begin mijn wiskunde leraar:
Ja school is fucking onzinnig daarom zitten jullie hier (sarcasme)

Die is echt vaag maar nu ff ontopic
Was het dan zoon brugeer die heletijd voor je voeten loopt...das dan kut

niet dat alleen hij begon met uit te schelden
ik gaf hem de ko klap en hij viel op de grond en ging huilen was geiriteerd (ruzzie met ouders enzo) en toen kwam die voor me en toen deed die stoer te doen gaf hem klap hij heeft trouwens aardig blauw oog maar ben dus maandag geschorst 8 uur aanwezig en tot half 5 in een apart lokaal werk maken ik ga me ds meenemen er zit tog geen leraar bij en ik ga sms'e enzo maar een andere gozer is ook geschorst dus is wel lachen samen geschorst' alleen gezeik met ouders is minder

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 20:58
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

niet dat alleen hij begon met uit te schelden
ik gaf hem de ko klap en hij viel op de grond en ging huilen was geiriteerd (ruzzie met ouders enzo) en toen kwam die voor me en toen deed die stoer te doen gaf hem klap hij heeft trouwens aardig blauw oog maar ben dus maandag geschorst 8 uur aanwezig en tot half 5 in een apart lokaal werk maken ik ga me ds meenemen er zit tog geen leraar bij en ik ga sms'e enzo maar een andere gozer is ook geschorst dus is wel lachen samen geschorst' alleen gezeik met ouders is minder

Dat is het domste wat een brugeer kan doen een hogere klas uitschelden
Maar ja eigen schuld moet je nie denken dat je alles bent

Uniqe
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 20:59
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]

Dat is het domste wat een brugeer kan doen een hogere klas uitschelden
Maar ja eigen schuld moet je nie denken dat je alles bent

Ik weet maar een brugger van ong. 1.5 kop kleiner gaat dom doen voor ze klasgenooitjes ik zei eerst ga weg( op een adnere manier dan dit sgeldend ) maarja hij is k.o geslagen voor ze vriendjes en ging die zelf nog naar een leraar lmfao

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:01
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Ik weet maar een brugger van ong. 1.5 kop kleiner gaat dom doen voor ze klasgenooitjes ik zei eerst ga weg( op een adnere manier dan dit sgeldend ) maarja hij is k.o geslagen voor ze vriendjes en ging die zelf nog naar een leraar lmfao

Als je perongeluk tegen een groter iemand ofzo aanbotst gewoon sorry zeggen ofzo en niet zeggen klootzak flikker op ofzo...
Want dan kan je wel wat terug verwachtte...
En dingen voor doen bij zijn vrienden is zielig...

[Laatst bewerkt door Soaddemon op vrijdag 9 maart 2007, om 21:03]
Uniqe
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:03
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
Als je perongeluk tegen een groter iemand ofzo aanbotst gewoon sorry zeggen ofzo en niet zeggen klootzak flikker op ofzo...
Want dan kan je wel wat terug verwachtte...
En dingen voor doen bij zijn vrienden is zielig...

Hij botste tegen MIJ aan en toen zij ik rot op bruggertje begon die te schelden en toen *pats* en op de grond maar was wel leuk voor de halfe school

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:04
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Hij botste tegen MIJ aan en toen zij ik rot op bruggertje begon die te schelden en toen *pats* en op de grond maar was wel leuk voor de halfe school

Was dat in zo'n centrum van gangen ofzo?

Uniqe
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:05
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]

Was dat in zo'n centrum van gangen ofzo?

Ja waar ook dus allen lockers staan enzovoort ik had geen zin om te schelden enzo dus ik gaf hem gelijk een klap hij scheld me niet meer uit dat is zeker en geld ook voor al die andere bruggers

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:07
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Ja waar ook dus allen lockers staan enzovoort ik had geen zin om te schelden enzo dus ik gaf hem gelijk een klap hij scheld me niet meer uit dat is zeker en geld ook voor al die andere bruggers

Ja zou ik ook doen
kijk is best voordeel dagje vrij (want je was toch geschorst?)
naarkomen voor een paar uur...
en zze vallen je ook nie lastig
Das mooi megenomen

Martijn
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:09
💸+
Bewerken Quote

Leuk dagje xD Hebben wij hier ook wel last van, gewoon je lichaam loeiends hard draaien zodat de tas tegen die flikker komt

Uniqe
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:09
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
Ja zou ik ook doen
kijk is best voordeel dagje vrij (want je was toch geschorst?)
naarkomen voor een paar uur...
en zze vallen je ook nie lastig
Das mooi megenomen

Ja lol kan nog 4 keer geschorst worden tot ik van school word gegooid ik wilde korte externe schorsing mag ik thuis blijven tja ze komen 1x in het uur ofzo maarja me ouders waren er wel chill over maarja vind het wel grapig: ruzzie zoeken klappen vangen naar bij de rector huilen

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:10
💸+
Bewerken Quote

Martijn schreef:

Leuk dagje xD Hebben wij hier ook wel last van, gewoon je lichaam loeiends hard draaien zodat de tas tegen die flikker komt

Of gewoon hard tegen em aanlopen en zeggen sorry khad je niet gezien je bent zo klein

Uniqe
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:10
💸+
Bewerken Quote

of gewoon hun slaan met al je kracht
of je trekt hun tas over hun hoofd begint te schoppen en te rammen dan wegrennen

[Laatst bewerkt door Uniqe op vrijdag 9 maart 2007, om 21:11]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:11
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Ja lol kan nog 4 keer geschorst worden tot ik van school word gegooid ik wilde korte externe schorsing mag ik thuis blijven tja ze komen 1x in het uur ofzo maarja me ouders waren er wel chill over maarja vind het wel grapig: ruzzie zoeken klappen vangen naar bij de rector huilen

Dus je ouders vonden het lol?
Mijn ouders zouden aan de ene kant denken doe normaal en aan de andere kant denken jah heb je verdient...

Thomaz
'
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:11
💸+
Bewerken Quote

Ik had vandaag strafwerk, omdat ik mijn werk niet af had.. Nou ik dus nakomen, ging ik onder het nakomen praten met vrienden anders was het ook zo saai, dus moesten we weer nakomen omdat we praatte. Dus het dubbele nakomen, komt er een schoonmaker de klas binnen en vroeg als we het lokaal uit wouden omdat ze moest schoonmaken, dus wij zo ja we hebben les, zij nou waar is de leraar dan, zat de lerares gewoon achter het bureau zon wieffie van net 20 die er verrekt jong uit ziet, die schoonmaakster werd zo rood als een biet

Sparky
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:12
💸+
Bewerken Quote

Kutdag. Slechte punten, 3 toetsen
en 4 blz

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:13
💸+
Bewerken Quote

Thomaz schreef:

Ik had vandaag strafwerk, omdat ik mijn werk niet af had.. Nou ik dus nakomen, ging ik onder het nakomen praten met vrienden anders was het ook zo saai, dus moesten we weer nakomen omdat we praatte. Dus het dubbele nakomen, komt er een schoonmaker de klas binnen en vroeg als we het lokaal uit wouden omdat ze moest schoonmaken, dus wij zo ja we hebben les, zij nou waar is de leraar dan, zat de lerares gewoon achter het bureau zon wieffie van net 20 die er verrekt jong uit ziet, die schoonmaakster werd zo rood als een biet

owned maar naarkomen dat je praat suckt...
Ik heb in die film ook wel eens tegen mensen gepraat...Kheb nameluk die zijn mond niet kan houden voor 1 minuuut
ook met PW en SO's

Uniqe
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:13
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
Dus je ouders vonden het lol?
Mijn ouders zouden aan de ene kant denken doe normaal en aan de andere kant denken jah heb je verdient...

Nee ze waren er niet boos over me pa zelf ook ik sloeg die klote 1e klasserjes ook als ze dom deden maar in die tijd krijgen we klappen op onze handen met voorwerpen daarvoor ( niet in nederland opschool geweest ) me pa heeft er dus wel begrip voor en hij hield me moeder rustig maar me pa zij pak ze de volgende keer na school

Martijn
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:14
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
Of gewoon hard tegen em aanlopen en zeggen sorry khad je niet gezien je bent zo klein

Doe ik ook wel is, als ze écht klein zijn. Doe zulke dingen niet echt vaak, krijg je altijd gezannik van en daar word je zo moe van

Uniqe
Geplaatst op: 09 Mar 2007, 21:15
💸+
Bewerken Quote

Ze op de kapstok hangen is ook altijd leuk die hele kleintjes die niet bij de grond komen hebben we een keer met een brugger gedaan was wel doodlachen maar iedereen moest 2 uur nakomen met ze 7e in een lokaal zonder leraar dus was wel lachen

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login