dus ik had hem door de helft geschoten met me luchtbuks, alleen hij leefde nog een beetje
Dus toen het karwei maar afgemaakt met mijn elektrische vliegenmepper
Ik heb zo een electrisch zapper ding iemand die ik ken zat er mee te klote nu geeft die harde stroomstoten af ik maak ze altijd dood met dat gelijk de doodstraf
Ja , zo'n elektrische vliegenmepper kan je opdrijven...
Moet je openvijzen en dan aan een vijsje draaien
Naja :
Doe dit niet als je klein bent :
Als je een grote dikke vettige vlieg hebt moet je vlug opdrijven en dan vangen direct lichtuitdoen en dan zie je die vlieg lekker vonken
Nee,
Ik had eerst ook zo'n elektrisch ding..
Alleen die vliegen gingen niet deaud maar ze werden volledig verdoofd, dus dat ze niks meer konden doen.
Toen had ik dus die vlieg in een smartie's doosje gedaan
Ik ben tenminste nog lief. Er zat een vlieg op me kamer (2de verdiep) en ik zag dat hij niet meer kon vliegen dus ik hielp hem een beetje en gooide hem uit het raam.
Ik ben tenminste nog lief. Er zat een vlieg op me kamer (2de verdiep) en ik zag dat hij niet meer kon vliegen dus ik hielp hem een beetje en gooide hem uit het raam.
Nee,
Ik had eerst ook zo'n elektrisch ding..
Alleen die vliegen gingen niet deaud maar ze werden volledig verdoofd, dus dat ze niks meer konden doen.
Toen had ik dus die vlieg in een smartie's doosje gedaan