eey,
Ik zoek scripters die mij willen helpen bij het scripten van v3 van wallpaperheaven. Omdat het een heel verhaal is heb ik het maar ff gekopieerd uit mijn topic op ml
Ik ben op zoek naar mensen die mij willen helpen bij het scripten van v3 van wallpaperheaven.
De layout is ondertussen verbeterd en ik heb een goede header:
[url]http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkmodkqeacqec-V3_darkgreen_homepage.jpg[/url]
Wat is de bedoeling:
Als je mee wilt doen hoef je natuurlijk niet in je eentje de hele site te scripten, je werkt samen met mij en eventuele andere scripters. Het zou dus het mooist zijn als ik een script team zou kunnen samenstellen. dua alle aanmeldingen zijn welkom.
Wat voor systemen komen er op de site:
Usersysteem met inloggen, uitgebreid profiel, usercp.(login systeem ben ik al een heel eind mee)
In het usercp zitten de volgende functies:
Uitgebreid upload systeem voor wallpapers(met beschrijving etc)
Gallery functie.
Wallpaperbeheer functie.
Reactie systeem, zodat leden comments kunnen geven.
Renderpack toevoeg functie(met admin controle)
Uitgebreide statistieken.
En mogelijk ook een geintegreerd forum.
Verder nog wat andere functies maar die hoor je wel als je je aangemeld hebt.
Laat je niet afschrikken door de vele functies, zoals eerder gezegd hoef je niet alles te doen, als je zegt: ik wil wel meehelpen met dit en dit onderdeel vindt ik dat ook goed.
En nu de grote vraag: wat krijg ik er voor terug?
Natuurlijk wordt er netjes op de site vermeld dat jij hebt geholpen met het scripten, met eventueel ook een linkje naar je website erbij.(onderaan bij de disclamer etc).
Verder kan je een vaste plaats krijgen in het wallpaperheaven team, en voorrechten op het forum etc.
Wat ik zelf van de site verwacht:
Ik denk dat met de nieuwe versie het aantal bezoekers omhoog schiet omdat de site interactief wordt en de site veel te bieden heeft(renderpacks en wallpapers)
Ik zoek ook nog sponsoren, bijvoorbeeld mensen die me hosting willen aanbieden etc(huidige is niet meer voldoende voor de nieuwe versie). Je krijgt dan een permanente banner/aff op de site die altijd zichtbaar is in een apart blok. verdere tegenprestaties zijn natuurlijk ook bespreekbaar....
Ik hoop op positieve reacties.
BVD
Hunterseaker
[Laatst bewerkt door Hunterseaker op zondag 11 maart 2007, om 18:34]