Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Freedom of speech

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 11:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zo, nadat ik dit topic zag, móest ik toch ff reageren. Sinds dat topic gesloten is doe ik het dus maar ff hier.

Wat ik dus duidelijk wil maken, is dat dit géén vrijheid van meningsuiting is.
Hij zegt: "Florian is dit, Florian doet te veel dat."
Dit is géén mening.

Als je zegt: "Ik vind dat Florian dit is, en ik vind dat Florian te veel dat doet," dán is het een mening.

Ten eerste ging Gabbers post al in tegenstrijd met regel #01, en ten tweede, omdat het dus geen mening was, hebben we nóg meer redenen om Gabber te bannen en het topic te locken.
Iedereen met gezond verstand snapt ook wel dat dat topic dicht moet.

Ik sta het toe om hierop te reageren, mits het normaal en zonder schelden en hoofdletters gaat. Kutreacties worden verwijderd.

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 11:51
💸+
Bewerken Quote

Goed topic, ik kreeg ook al PM van gkhn dat ik niet moest locken omdat 'ie ook wilde reageren.

Zelfs als je zegt "Ik VIND Florian een kankerleier!!!" mag het niet. Kijk, dan zit je inderdaad al met regel 1.

Zoals je al zegt, iedereen met gezond verstand begrijpt dat.

Died
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 11:52
💸+
Bewerken Quote

Ik vindt persoonlijk dat Florian en hele goede admin is.
Niks op aantemerken.
Slechte topics sluit hij, en dat zijn dan toevallig de topics van Gabber4Life, maar dat zijn nou ook eenmaal slechte topics.

Verder heeft Gabber het record van aantal keren kanker zeggen in een topic, en ook over et hele forum denk ik.
Ikzelf zou hem Permanent bannen, want dit kan gewoon niet.
Dit heb ik ook al tegen Saven zelf gezegt, maar hij vindt dat een maand genoeg is, omdat Gabber zogenaamd een woede bui had.

Dat vindt ik echt nergens op lsaan
Hij was al de hele tijd zo op het forum, en alleeen maar spammen.

Maargoed, het is nu eenmaal saven.nl, en niet spunk.nl
Dus ik heb hier weinig over te zeggen.

Uniqe
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 12:00
💸+
Bewerken Quote

Ten eerste vind ik dat die een ban voor altijd verdient want hij spote met een ernisge ziekte en hij schold een admin uit. ik vind dat florian heel goed admin werk doet en dat hij niet moet zeiken en hij spote met een ernstige ziekten hij zou voor atlijd verbannen moeten worden.

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 12:17
💸+
Bewerken Quote

Ik begrijp G4L echt niet hoor. Hij heeft dit soort dingen al meer geflikt, en daar is ook wat van gezegd, maar blijkbaar heeft hij er niks van geleerd.

Hij is, in mijn ogen, veel te ver gegaan. Ik vind het goed dat hij gebanned is, want dit gedrag kan gewoon echt niet.
Als je zoiets over een persoon denkt, houd het dan gewoon voor je. Zo denk ik erover tenminste.
Ik hoop dat dit niet meer voorkomt en dat G4L er nu wél iets van leert!

Zo zie je maar wat internet allemaal kan veroorzaken. Dit soort dingen hoor je de laatste tijd zoooo veel. Maar als ze recht voor je staan dan durven ze niks meer.
Dit soort gedrag moet echt gewoon stoppen, niet alleen op Saven, maar op het hele internet.

[Laatst bewerkt door Alex op zaterdag 17 maart 2007, om 12:21]
Rinaldo
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 12:30
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

Ik begrijp G4L echt niet hoor. Hij heeft dit soort dingen al meer geflikt, en daar is ook wat van gezegd, maar blijkbaar heeft hij er niks van geleerd.

Hij is, in mijn ogen, veel te ver gegaan. Ik vind het goed dat hij gebanned is, want dit gedrag kan gewoon echt niet.
Als je zoiets over een persoon denkt, houd het dan gewoon voor je. Zo denk ik erover tenminste.
Ik hoop dat dit niet meer voorkomt en dat G4L er nu wél iets van leert!

Zo zie je maar wat internet allemaal kan veroorzaken. Dit soort dingen hoor je de laatste tijd zoooo veel. Maar als ze recht voor je staan dan durven ze niks meer.
Dit soort gedrag moet echt gewoon stoppen, niet alleen op Saven, maar op het hele internet.

te lui om zelf te typen

Gio
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 12:36
💸+
Bewerken Quote

Achja dit was te verwachten
Hij is gewoon niet een van de slimste mensen hier op deze aarde,
kijk maar naar zijn gemiddelde post inhoud. Hij kan niet op een gewone manier met mensen in discussie gaan, gevolg: > onmacht > raar gedrag.

En SoadDemon vind ik iemand die graag ergens bij wil horen en gemakkelijk te manipuleren is. Hij zag in mijn opinie G4L als zijn grote voorbeeld. Dus keurde hij (volgens mijn mening) ook alles goed wat hij deed. Dit kan ik heel makkelijk beargumenteren door: dit, dit en dit.
Daarom vind ik dat hij ook een ban verdient. (nja ook omdat het een gothic is)

Florian
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 12:43
💸+
Bewerken Quote

Ook Soaddemon is gestraft voor zijn zielige gedrag, hoewel hij het er zelf niet mee eens was.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 12:45
💸+
Bewerken Quote

Je moet kunnen zeggen wat je vind, maar je moet ook niet gaan overdrijven. Ik bedoel, lekker iedereen uitschelden lijkt me ook niet echt gepast. En daar worden mensen ook niet blij van..

Ik vind het goed dat hij gebanned is... Hij heeft het zelf veroorzaakt

Died
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 12:47
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Ook Soaddemon is gestraft voor zijn zielige gedrag, hoewel hij het er zelf niet mee eens was.

Heeftie ook procenten gekregen ?
Ik denk persoonlijk dat een gemiddelde member op Saven.nl hem ook wel weg zou willen hebben...

Maargoed, het zei zo, en G4L is lekker verbannen, en ik stel voor dat we dat maar even laten rusten
Anders komen er straks nog meer ruzie's enzo.

Rinaldo
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 12:49
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:

[...]

ja 10%

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 12:52
💸+
Bewerken Quote

ik ben het geheel eens met de admins

Florian
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 12:52
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:
Ik denk persoonlijk dat een gemiddelde member op Saven.nl hem ook wel weg zou willen hebben...
Dat kan wel, dat is dan zijn eigen schuld, maar dat moet dan nog geen reden zijn om hem ook daadwerkelijk te bannen, dat zou niet eerlijk zijn.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 13:25
💸+
Bewerken Quote

Ik vind het gezeik dat de mebers hier lopen te zeuren over de amdin. De admins hier zijn echt chill en goed, dit kun je op een andere forum ook niet altijd vinden.
Neem nou ML daar zijn ze zielig maar dat komt omdat het niveau daar ook snel naar beden gaat.

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 13:55
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

Ik vind het gezeik dat de mebers hier lopen te zeuren over de amdin. De admins hier zijn echt chill en goed, dit kun je op een andere forum ook niet altijd vinden.
Neem nou ML daar zijn ze zielig maar dat komt omdat het niveau daar ook snel naar beden gaat.

Goed gezegd suma Denk der ook zow over..

tttommeke
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 18:08
💸+
Bewerken Quote

Ik ben blij dat g4l weg is, hij zeikte te veel ! Ook vindt ik dat de admins hier stukken beter zijn dan op andere websites.

Martijn
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 18:16
💸+
Bewerken Quote

Florian lockt gewoon de nutteloze topics(zoals dat hoord). Onzin mag natuurlijk wel. Maar zoiets als dat met kanker enzo gaat gewoon te ver(naar mijn mening) Zoiets moet ie maar gaan doen bij z'n boenkmaatjes. Zulke topics als dat halen het niveau ver naar beneden.

Martijn

WietseSoad
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 18:30
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:

[...]

Maargoed, het zei zo, en G4L is lekker verbannen, en ik stel voor dat we dat maar even laten rusten
Anders komen er straks nog meer ruzie's enzo.

eej maag hij si wel mijn vried en ik wil hem niet weg

Died
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 18:53
💸+
Bewerken Quote

WietseSoad schreef:

[...]

Ja. Of je gaat gewoon ABN typen

Uniqe
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 19:06
💸+
Bewerken Quote

WietseSoad schreef:

[...]

Dan ben jij een van de weinige

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 20:05
💸+
Bewerken Quote

Ik snap nog steeds niet dat hij nog nooit eerder is gebanned.

• [*]Altijd de spammert uithangen
  • [*]Altijd reden zoeken om aan te geven hoe trots hij is op "dit land"
  • [*]Altijd reden zoeken om aan te geven dat hij niet zo veel moet hebben van allochtonen moet hebben
  • [*]Altijd een bepaald "imago" hoog proberen te houden
  • [*]Hoeveel zinnige posts heeft hij op de 100?

Dag dag gabbertje

Martijn
Geplaatst op: 17 Mar 2007, 20:14
💸+
Bewerken Quote

@ Ijsthee, is inderdaad wel vaag , naja admins keuze, en als hun ergoed aan denken te doen...

Fritsh
Wiedaar
Geplaatst op: 18 Mar 2007, 10:06
💸+
Bewerken Quote

Ken die hele knakker niet, maar hij moet zich niet zo aanstellen, t is ook maar een website alsof t zn hele leven is

Maar hij heet wel maarten

[Laatst bewerkt door Fritsh op zondag 18 maart 2007, om 10:07]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 17:57
💸+
Bewerken Quote

Misschien beetje laat ofzo ivm met het orginele topic, maar hij is dus gewoon zielig omdat hij niet normaal kan reageren zonder zichzelf te bewijzen met zijn mening over dit land, en in dit geval over Florian. Verder kan hij in het Guinness Book of Records met z'n record k*nker zeggen. Terecht dat hij permban heeft.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 18:17
💸+
Bewerken Quote

idd een beetje heeel erg veel te veel kanker zei tie, daar ben ik het mee eens dat je dat niet echt moet zeggen.

Verder heb ik eigenlijk nog nooit een oneerlijke lock hier op saven meegemaak volgensmij? Als ik nu mis ben zou iemand dan een vb kunnen geven Aangezien ik van niks weet dat er onrechtvaardig wordt gelocked.

Dus kortom, ik heb geen enkel probleem met de saven crew eigenlijk, stuk voor stuk aardige gasten

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login