Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

engste horrorfilm die je heb gezien?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 18 Mar 2007, 20:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Ja, en je bent ook niet helemaal legaal bezig als je een sleutel achter iemands oog stopt

lol
Staat toch nergends in de wet van:
Stop geen sleutels in iemand anders ogen

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 18 Mar 2007, 20:27
💸+
Bewerken Quote

Heeft iemand House of Wax gezien? Zo ja, was het een enge film?

BaXiess
Geplaatst op: 18 Mar 2007, 20:43
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
lol

lol

en house of wax zuigt

Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 18 Mar 2007, 21:13
💸+
Bewerken Quote

Haunted Hill / Hous

weet niet meer precies wat de titel was... Is in iedergeval zo'n huis boven op een berg aan de zee, was vroeger een gekkehuis waar ze allemaal van die zieke experimenten deden met de mensen daar enzo in iedergeval komen daar dus een groepje mensen, eigenaar taxeurs en paar vriende, om de waarde van het huis zo te schatten enzo maar dan gaat de stalen deur & ramen dicht van het huis, stalen deur en ramen vanwege anders vroeger de gekke konde ontsnappe, en dan zitte ze zo vast

is al best oude film volgens mij heb ongeveer 7jaar geleden gezien bij centerparcs maar was echt de engste film die ik ooit heb gezien vandaar dat ik nog beetje weet hoe die gaat , en sorry voor me wazige omschrijving

BaXiess
Geplaatst op: 18 Mar 2007, 22:19
💸+
Bewerken Quote

Wouser schreef:

Haunted Hill / Hous

weet niet meer precies wat de titel was... Is in iedergeval zo'n huis boven op een berg aan de zee, was vroeger een gekkehuis waar ze allemaal van die zieke experimenten deden met de mensen daar enzo in iedergeval komen daar dus een groepje mensen, eigenaar taxeurs en paar vriende, om de waarde van het huis zo te schatten enzo maar dan gaat de stalen deur & ramen dicht van het huis, stalen deur en ramen vanwege anders vroeger de gekke konde ontsnappe, en dan zitte ze zo vast

is al best oude film volgens mij heb ongeveer 7jaar geleden gezien bij centerparcs maar was echt de engste film die ik ooit heb gezien vandaar dat ik nog beetje weet hoe die gaat , en sorry voor me wazige omschrijving

die klinkt wel spannend misschien maar is ff zoeken op imdm of hoe die site ook heet

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 18 Mar 2007, 22:51
💸+
Bewerken Quote

Wouser schreef:

Haunted Hill / Hous

House on Haunted Hill. Ziet er goed uit, thanks!

Soaddemon schreef:

Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 18 Mar 2007, 23:21
💸+
Bewerken Quote

Ja die was het denk ik ja

[Laatst bewerkt door Wouser op zondag 18 maart 2007, om 23:22]
Died
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 07:11
💸+
Bewerken Quote

SAW III

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 14:27
💸+
Bewerken Quote

Ik vind die horror films niet zo eng... Moet meer laggen als die "enge" dingen gebeuren. Maar wat wel eng is.. Die K3 films van mn zusje.....

Tadnecty
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 14:37
💸+
Bewerken Quote

uhh....

jeepers creepers 1 en 2
Pet Sematry 1 en 2
Grudge 1 en 2
the skeleton key

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 15:25
💸+
Bewerken Quote

Ik heb niet echt een hele 'enge' film gezien, een film is alleen maar eng als je 'm nooit weer een keertje wilt zien +)

btw wat wel een keertje eng was in m'n eentje the grudge kijken ik spoelde de hele tijd door hehe, maar hem 'em later nog een keertje gezien.

@Tadnecty:
the skeleton key is echt vet =) ik heb 'em hier liggen

Uniqe
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 15:34
💸+
Bewerken Quote

the skeleton key heb ik ook is wel leuk hoodoo lmfao

Uniqe
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 08:27
💸+
Bewerken Quote

Wouser schreef:

Haunted Hill / Hous

thanx lijkt me een leuke film

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 09:34
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

thanx lijkt me een leuke film

Ik heb hem zon 2 jaar terug gezien. Is best een goede horror...vooral creepy. Het eind wordt wat overtrokken, maar ach, in welke horror niet?

Member1002
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 10:51
💸+
Bewerken Quote

Evil Dead2...
Saw3 ownez xD
ik kijk niet zo graag naar horror, maar af en toe vind ik het wel goed.
Ghostship is ook wel vet, maar is al oud en niet echt horror
Piet piraat?

Uniqe
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 14:22
💸+
Bewerken Quote

Weetje jullie ook welke leuk is om met me vriendin te kijken en haar te laten screeuwen ze is bang voor onthoofdingen en dat soort dingen welke raden jullie aan

Member1002
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 14:30
💸+
Bewerken Quote

lol, Evil Dead2, worden er ledematen enzo afgezaagd...

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 16:08
💸+
Bewerken Quote

Hoofden die rollen? Dan denk ik meteen aan Sleepy Hollow, zeker geen enge film, maar veel onthoofdingen

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login