Wat ik erg mis aan het forum hier, is dat er geen mogelijkheid is om meteen naar het einde van een topic te gaan, zodat je niet eerst het topic opent en dan pas naar de laatste pagina kan gaan....
Wat ik erg mis aan het forum hier, is dat er geen mogelijkheid is om meteen naar het einde van een topic te gaan, zodat je niet eerst het topic opent en dan pas naar de laatste pagina kan gaan....
De link voor de betere versie: [url]http://i78.photobucket.com/albums/j116/tadnecty/naamloos-1.jpg[/url]
dat is gewoon de naam van het topic in het forum en daar kan je gewoon op klikken. ik vind het gewoon verrekte handig
[Laatst bewerkt door Tadnecty op maandag 26 maart 2007, om 20:36]
stel: je hebt een 56k modemverbinding. Het duurt een halve minuut om een pagina te laden. dan open je toch niet eerst het topic en ga je dan op zoek? dit scheelt je een halve minuut.
stel: je hebt een snellere verbinding en je mag van je pa niet over de downloadlimiet. Je hebt nog maar een paar KB (omdat je zoveel download) en je kan nog maar 1 pagina openen. dan klik je snel op de cijfertjes onder de naam van het topic.
Wie heeft er tegenwoordig nog zo een verbinding?
Maar goed, om die voorbeelden wat jij noemt aat het opzich niet zo, maar als je een topic volgt en er wordt steeds in gepost dan kan je steeds op laatste pagina klikken en zo, en daar zit ik niet zo op te wachten.
Mijn internet lijkt wel een 14k modem omdat die eppo van boven 's nachts download, net wanneer ik wakker ben
Dus idee = FTW!
Als het tenminste al niet was dat je een pijltje had
En wtf moet ik op een pagina halverwege
Als ik iets zoek moet ik toch op meerdere pagina's kijken !!
Jij bent echt dom of erg bijdehand. Het is een idee voor het forum van Saven. Omdat veel mensen het niet snapten, postte ik even een screen van de clansite, waar we het wél hebben. waar blijft jouw IQ man?
[Laatst bewerkt door Tadnecty op woensdag 28 maart 2007, om 15:58]
Jij bent echt dom of erg bijdehand. Het is een idee voor het forum van Saven. Omdat veel mensen het niet snapten, postte ik even een screen van de clansite, waar we het wél hebben. waar blijft jouw IQ man?
Ja als hij de posts had gelezen had ie kunnen begrijpen dat het over het forum van Saven ging.
Misschien zoekt hij nog een IQ
srry hoor maar dat pijltje naar laatste pagina staat toch egt ook op dit forum