Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Open haard op pc

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 28 Mar 2007, 22:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallooo Saveners!

Misschien een beetje een domme vraag, maar ik wil een open haard op mijn pc, als een soort screensaver zeg maar.
Dus als ik bijvoorbeeld niks doe met de pc dat die open haard dan aan gaat.
Waar kan ik dit downloaden? Ik wil geen gepruts met Bittorrent en andere shit( Het is geen gepruts maar ik wil geen andere proggies downloaden om weer wat anders te downloaden )

Alvast bedankt, Alex

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 28 Mar 2007, 23:59
💸+
Bewerken Quote

ehm.. probeer google is
Alsof wij hierzo voor slaafje gaan spelen en dat voor jou gaan opzoeken terwijl je zelf ook handen hebt om naar internet te gaan --> www.google.nl --> zoekword: openhaard screensaver --> druk op zoeken --> kijk eerste paar hits is door!

..

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 29 Mar 2007, 16:51
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

ehm.. probeer google is
Alsof wij hierzo voor slaafje gaan spelen en dat voor jou gaan opzoeken terwijl je zelf ook handen hebt om naar internet te gaan --> www.google.nl --> zoekword: openhaard screensaver --> druk op zoeken --> kijk eerste paar hits is door!

..

Ja, je kan ook een keer op zo'n virus gevende screensaver site kijken

Basjee
Octo
Geplaatst op: 29 Mar 2007, 16:52
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

ehm.. probeer google is

..

Toen je dat typte had je het zelf ook kunnen doen, maybe heeft hij dat al gedaan?

Tildo
Geplaatst op: 29 Mar 2007, 16:53
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]

Ja, je kan ook een keer op zo'n virus gevende screensaver site kijken

zal wel meevallen hoor
gewoon even zoeken.

📫

Nieuw privébericht