De hele school heeft het pretpakket. De leukste leraren enz. maar wij hebben de eikels, de slavendrijvers, de eikels enzovoorts.
Maar de topper blijft:
Mijn Nederlandse leraar. Hij is ook conrector en de op 1 na machtigste eikel op school. Ik heb aan het begin van het jaar een opdracht opgekregen, waar we 3 perioden over deden. Hij was ook nog eens van universitair niveau (onderzoeksopdracht: Onderzoek de spellingswijzigingen van Gr.Brittanië, Frankrijk, Duitsland.) Daar moeten we nu een presentatie over houden en raad eens hoeveel het cijfer meetelt? MAAR 2 KEER!!!! GEWOON EEN K$TREPETITIE!!!!!! ZOVEEL WERK!!!! Ik heb ongeveer 8 uur besteed aan het zoeken op internet (en geloof me, ik kan beter zoeken met google dan de meeste scholieren daar). Ik heb een online hulpdienst ingeroepen en een vriend, waarmee ik het samen moest doen, is zelfs voor research naar de bibliotheek gegaan!!!!! 20 uur besteed aan 1 repetitiecijfer!!!!
Zelfs wekelijks huiswerk kan niet gewoon: je bent ongeveer 2 uur bezig met de opdrachten die hij uit het boek opgeeft! heb je dat niet af, dan heb je een streepje.
En wie denk je dat alle andere scholieren hebben voor nederlands??? De meest onnozele homo die der bestaat. Je mag je mp3 aan en boeken bij de repetities!!!!!!!! En wie krijgen wij????