Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Dit is leven....

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 15:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

[...]
Wat blaat jij Ik was het

Idd jij was het (even trug lezen waar het over ging)

WTF?

[Laatst bewerkt door BorisSoad op donderdag 26 april 2007, om 15:33]
Jaapiej
krek
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 16:03
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Dat je gelukkig bent, naar school kan gaan om later belangrijk te worden, dat je vrienden hebt, en dat je je nooit verveelt.
Op dit moment is dat voor mij het leven.
Ik doe ook VWO Gymnasium op beste gymnasium van Nederland, dus het mag ook wel

Dan vraag ik me wel af door wie dat is beoordeeld.
En ik doe ook Gymnasium, zit nu in me derde jaar.

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 16:11
💸+
Bewerken Quote

Omg, belangrijk worden?
Gaat er toch gewoon om dat je blij kan zijn met wat je hebt, ook al is het een fiat panda en een hema shirt
Ik ga me echt niet de tiefus werken nu om later als ik 45 ben lekker lui te kunnen worden. Gewoon intens genieten van het leven met een instelling van als ik er vandaag niet kom, kom ik er morgen wel
Waarschijnlijk blijf ik eerst 10 jaar student en maak ik 2 opleidingen af en 3 niet ofzo, daarna werken en beetje wereldreis maken. Dát is het leven. Wat boeit 20 jaar in de toekomst als je nu ook kan genieten?

En nog eens iets, die VMBO grapjes, ik lach me altijd rot om de meesten die opscheppen met hun VWO. Het gaat daar niet om, het gaat om je IQ en niemands IQ kan natuurlijk aan die van mij tippen

weer on: ik eindig waarschijnlijk gewoon met een modaal inkomen, maar dan heb ik genoten van het leven in plaats van geleefd voor mijn porsche waar ik nu geen fuck meer mee kan

Basjee
Octo
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 16:32
💸+
Bewerken Quote

Ijsthee schreef:

Omg, belangrijk worden?
Gaat er toch gewoon om dat je blij kan zijn met wat je hebt, ook al is het een fiat panda en een hema shirt
Ik ga me echt niet de tiefus werken nu om later als ik 45 ben lekker lui te kunnen worden. Gewoon intens genieten van het leven met een instelling van als ik er vandaag niet kom, kom ik er morgen wel
Waarschijnlijk blijf ik eerst 10 jaar student en maak ik 2 opleidingen af en 3 niet ofzo, daarna werken en beetje wereldreis maken. Dát is het leven. Wat boeit 20 jaar in de toekomst als je nu ook kan genieten?

En nog eens iets, die VMBO grapjes, ik lach me altijd rot om de meesten die opscheppen met hun VWO. Het gaat daar niet om, het gaat om je IQ en niemands IQ kan natuurlijk aan die van mij tippen

weer on: ik eindig waarschijnlijk gewoon met een modaal inkomen, maar dan heb ik genoten van het leven in plaats van geleefd voor mijn porsche waar ik nu geen fuck meer mee kan

Leef elke dag alsof het je laatste is

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 16:50
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

[...]
Leef elke dag alsof het je laatste is

Lekker genieten ja tog

Basjee
Octo
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 17:03
💸+
Bewerken Quote

Ijsthee schreef:

[...]
Lekker genieten ja tog

Ja altijd..
Daarom heb ik ook nooit zin in school

Stfn
1th
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 17:11
💸+
Bewerken Quote

Lol
Lees dit topic is door...
Het onderwerp begint met 'Dit is leven...'
Dan gaan we naar 'Wat is de dood' ?
Dan naar wat we doen 's middags.
En dan gaan we door of je VWO, HAVO of VMBO doet

Paul
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 17:16
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]

Dan vraag ik me wel af door wie dat is beoordeeld.
En ik doe ook Gymnasium, zit nu in me derde jaar.

Elsevier, en nog allerlei onderwijsinspecties.

Paul
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 17:19
💸+
Bewerken Quote

Ijsthee schreef:

Omg, belangrijk worden?

Ik wil gewoon wat later betekenen. Gewoon veel dingen kunnen, mensen helpen met het gene waar ik goed in ben. Gewoon een beetje goed persoon zijn, belangrijk leek mij een goed word daarvoor.
En IQ is ook nutteloos. Mijn hele familie heeft geen hoog IQ gehad, het is je instelling. Ik werk hard, net zoals mijn oom heeft gedaan(Jan Maarten, misschien ben je die naam in de krant tegengekomen, hij is belangrijk persoon voor ABN Amro, en nu leeft hij in luxe ergens in de middle of nowhere in italië met een retevet zwembad)

Dat is toch ontzettend vet als je dat kan bereiken, met hard werken?

Iedereen denkt dat ik maar wat zit op te scheppen, maar ik ben gewoon erg serieus .

[Laatst bewerkt door Paul op donderdag 26 april 2007, om 17:23]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 17:23
💸+
Bewerken Quote

@ ijsthee

Je hebt gelijk van je leven genieten hoort gewoon te zijn..!
en je hebt gelijk over die vmbo grapjes want iedereen is anders...
En heb je soms wel gelijk dat die vmbo-ers wel eens tegen vwo-ers nerds zeggen...so what...zijn ze toch jaloers dat jullie slimmer zijn?
En ja ik zit ook op vmbo-t maar kon makkelijk naar vhavo/vwo maar ik heb dus de hele basisschool verneukt

Uniqe
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 17:38
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Ik wil gewoon wat later betekenen.

Je kan heel veel beteken als loodgieter startenmaker etc

als mij toilet kapot is hoef ik geen abn amro man om hem te komen maken iedereen heeft ze eigen ding maakt niet uit wat je bent

of je heel hoog iq hebt of dat je handig bent met je handen en tegen veel zwaar lichaamlijk werk kan

je betekent wel altijd wat voor de maatschapij als je werkt maakt niet uit wat je bent ik zie een doktor nog geen vuilnis op komen halen

en ik zeg niet omdat ik een laag iq heb ofzo want volgend jaar doe ik havo dit jaar nog tl.

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 18:44
💸+
Bewerken Quote

IQ was ook een grapje ja
Maar even serieus, een zwembad in Italië, na je halve leven hard werken... dat is niet leven. Je zit niet meer in de bloei van je leven, je bent wat ouder, kijkt (bij wijze van) neer op die zielige arbeidertjes die het nooit ver hebben geschopt. Maar de meeste mensen die je tegen komt bij de psychiatrie zijn mensen die alles hebben, behalve plezier.
Dan denk ik, liever een zorgeloos leventje en genoeg inkomen om geen geldzorgen te hebben dan een dikke villa met zwembad, porsche, etc. in een of ander warm land.
Succes is een keuze Ik weet niet of iemand die auto stickers kent, maar ik lach me helemaal dood. Mensen uit de "workingclass" hebben vaak de kans niet om hogerop te komen, dus is het geen keuze. En als ik die mensen dan zie, met die sticker, zie ik al dat ze met succes geld bedoelen en niet geluk.

Ik probeer trouwens niet jou en je oom af te kraken hoor. Ik weet niets van de situatie af. En als je iets leuk vind en je bent er goed in moet je er inderdaad gewoon voor gaan.

[Laatst bewerkt door Ijsthee op donderdag 26 april 2007, om 18:59]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 21:22
💸+
Bewerken Quote

Ijsthee schreef:

IQ was ook een grapje ja
Maar even serieus, een zwembad in Italië, na je halve leven hard werken... dat is niet leven. Je zit niet meer in de bloei van je leven, je bent wat ouder, kijkt (bij wijze van) neer op die zielige arbeidertjes die het nooit ver hebben geschopt. Maar de meeste mensen die je tegen komt bij de psychiatrie zijn mensen die alles hebben, behalve plezier.
Dan denk ik, liever een zorgeloos leventje en genoeg inkomen om geen geldzorgen te hebben dan een dikke villa met zwembad, porsche, etc. in een of ander warm land.
Succes is een keuze Ik weet niet of iemand die auto stickers kent, maar ik lach me helemaal dood. Mensen uit de "workingclass" hebben vaak de kans niet om hogerop te komen, dus is het geen keuze. En als ik die mensen dan zie, met die sticker, zie ik al dat ze met succes geld bedoelen en niet geluk.

Ik probeer trouwens niet jou en je oom af te kraken hoor. Ik weet niets van de situatie af. En als je iets leuk vind en je bent er goed in moet je er inderdaad gewoon voor gaan.

Ik sluit me bij ijsthee aan. Mijn geluk is ook niet eindigen in een grote villa met een zwembad. Eerder in kroegjes op treden, een klein flatje hebben en een leuke vriendin. Liever dan in je eentje in zo'n groot huis. Als ik me maar niet te veel zorgen hoef te maken om mijn inkomsten.

Paul
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 22:42
💸+
Bewerken Quote

Ijsthee schreef:

IQ was ook een grapje ja

Maar natuurlijk. Ik pluk de dag ook. Alleen als ik bijvoorbeeld morgen een proefwerk heb, en s'avonds met mijn vrienden naar de film kan gaan, dan verkies ik helaas het eerste.

Ik heb gewoon een serieuze instelling, en ik probeer ook zoveel mogelijk de dag te plukken, alleen bij sommige momenten dan kies ik voor het betere.
En overigens is diegene die ik genoemd had eind veertig gestopt. Dat is echt niet uit hoor, bovendien overdreef ik ook wel wat met zijn zwembad, al is het wel vet zo'n zwembad die nergens lijkt te eindigen.

Rinaldo
Geplaatst op: 26 Apr 2007, 22:44
💸+
Bewerken Quote

uhhh lol

met 1 tweak kun je alle usb sticks gebruiken voor Windows ReadyBoost

zit dus met een snelle laptop

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 27 Apr 2007, 16:00
💸+
Bewerken Quote

is dat ook leven?

Rinaldo
Geplaatst op: 27 Apr 2007, 16:06
💸+
Bewerken Quote

Ijsthee schreef:

is dat ook leven?

snel laptoppen is leven

[Laatst bewerkt door Rinaldo op vrijdag 27 april 2007, om 16:07]
WietseSoad
Geplaatst op: 27 Apr 2007, 16:57
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

altijd skateboarden in de area 51 daar denk ik soms aan...

mee eens

Perry
Geplaatst op: 27 Apr 2007, 20:33
💸+
Bewerken Quote

Weet je wat leven is ... : lekker buiten op het dakterras met je laptop op je schoot je vriendin naast je halfnaakt... Das pas leven !

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 27 Apr 2007, 20:37
💸+
Bewerken Quote

Lol, je vriending zit halfnaakt naast je, en jij zit met een laptop op Saven.nl ?
Wat een leven .

Perry
Geplaatst op: 28 Apr 2007, 00:39
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Lol, je vriending zit halfnaakt naast je, en jij zit met een laptop op Saven.nl ?
Wat een leven .

halfnaakt bedoel ik een bikini waar van het bovenste stuk mist

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 28 Apr 2007, 00:56
💸+
Bewerken Quote

Ik bedoel maar .

Perry
Geplaatst op: 28 Apr 2007, 01:00
💸+
Bewerken Quote

maar ja het is toch wel leven

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 28 Apr 2007, 09:09
💸+
Bewerken Quote

WietseSoad schreef:

[...]
mee eens

jij bent nooit in area geweest wietsoad

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 28 Apr 2007, 17:56
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
jij bent nooit in area geweest wietsoad

Maar dan kan hij nog wel denken dat dat leven is!

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login