Ijsthee schreef:
Omg, belangrijk worden?
Gaat er toch gewoon om dat je blij kan zijn met wat je hebt, ook al is het een fiat panda en een hema shirt
Ik ga me echt niet de tiefus werken nu om later als ik 45 ben lekker lui te kunnen worden. Gewoon intens genieten van het leven met een instelling van als ik er vandaag niet kom, kom ik er morgen wel
Waarschijnlijk blijf ik eerst 10 jaar student en maak ik 2 opleidingen af en 3 niet ofzo, daarna werken en beetje wereldreis maken. Dát is het leven. Wat boeit 20 jaar in de toekomst als je nu ook kan genieten?
En nog eens iets, die VMBO grapjes, ik lach me altijd rot om de meesten die opscheppen met hun VWO. Het gaat daar niet om, het gaat om je IQ en niemands IQ kan natuurlijk aan die van mij tippen
weer on: ik eindig waarschijnlijk gewoon met een modaal inkomen, maar dan heb ik genoten van het leven in plaats van geleefd voor mijn porsche waar ik nu geen fuck meer mee kan
Ik wil gewoon wat later betekenen. Gewoon veel dingen kunnen, mensen helpen met het gene waar ik goed in ben. Gewoon een beetje goed persoon zijn, belangrijk leek mij een goed word daarvoor.
En IQ is ook nutteloos. Mijn hele familie heeft geen hoog IQ gehad, het is je instelling. Ik werk hard, net zoals mijn oom heeft gedaan(Jan Maarten, misschien ben je die naam in de krant tegengekomen, hij is belangrijk persoon voor ABN Amro, en nu leeft hij in luxe ergens in de middle of nowhere in italië met een retevet zwembad
)
Dat is toch ontzettend vet als je dat kan bereiken, met hard werken?
Iedereen denkt dat ik maar wat zit op te scheppen, maar ik ben gewoon erg serieus .
[Laatst bewerkt door Paul op donderdag 26 april 2007, om 17:23]