Woon hier in Rotterdam en in die kut achterstandswijken (woon ik dus mooi niet ) lopen allemaal van die kk turken die denken dat ze alles zijn. Laats wouden ze mijn LG KG800 jatten, we hebben ze gewoon verslagen
Gelukkkigken ik ook wel een paar goede
[Laatst bewerkt door Rian op zondag 8 april 2007, om 07:19]
Het is zo, het zijn gewqoon kut turken, waarom hun nou precies weer, en dan liedje ook op de achtergrond doe normaal met Allah, we zijn hier niiet voor allah mar voor god ja!, we zijn hier in NEDERLAND NIET IN TURKIJE hack de site www.turkije.tr ofzo dan maar
Godsdiensten, de enigste reden voor oorlog. Tot nu toe zijn er in oorlogen meestal de godsdiensten die ertoe leiden. Ook dat ze gewoon stelen hier enzo zorgt ook voor vijandigheid. Het is hun eigen schuld dat ze "niet" geaccepteerd worden in de maatschappij. Ze hebben al een reputatie opgebouwd als luierikken die genieten van hun Godsdienstdagen en omdat ze niet geaccepteerd worden beginnen ze met illegale praktijken. Actie, Reactie ! Dus in dit geval is Actie de niet geaccepteerd worden in de maatschappij en hun reactie is stelen, een slechte reputatie opbouwen. Natuurlijk zijn er nog steeds enkele goeie die de reputatie proberen te herstellen maar gewoon in de minderheid zijn.
Inderdaad. Toen mijn opa ongeveer mijn leeftijd had (in de jaren 60 dus...) toen wisten ze eigenlijk niet eens wat allochtonen waren. Toen hadden ze alleen Spanjaarden en Italianen... Moet je zien hoe erg dat nu veranderd is...