Lees dit, het is een actie van een clan member van Dutch Elite:
Jongens, ik ben een actie gestart om K2 een beetje te laten inzien dat ze het beter anders kunnen doen ( en om hopelijk wat extra dinnars te krijgen wink )
Ik vind dat K2 teveel achter hun policies schuilt en ik denk dat er veel mensen zijn die dit met me eens zijn.
Daarom heb ik een topic gestart over de servers en ik heb ook al laten zien wat ze ongeveer verliezen per maandje extra dat wij krijgen. hopelijk zien ze hun fouten in. <- link
Stuur de link naar andere mensen waarvan jij denkt dat ze het ermee eens zijn en plaats zelf ook berichtjes, met een beetje geluk krijgt K2 een idee wat we er nou echt van vinden en word dit een flinke topic.
Als we genoeg replies krijgen weet ik ZEKER dat er in ieder geval een paar veranderingen gaan komen. De topic is nog niet verwijderd en is gisteren aangemaakt, dus waarschijnlijk vinden ze het nog goed. Laten we dat wel zo houden A.U.B.!
Grtzz DevineDemon
T{-N-}T
EDIT
het topic is al gesloten, maar blijf bezig met slechte dingen posten en vragen stellen over de dingen die bij K2 Network gebeuren en ze MOETEN er wel wat aan doen. Met jullie hulp versneld dat alleen maar.
Modbreak
Doe eens een normale topic titel kiezen, je doet net of de wereld vergaat, het gaat hier over een spel.
[Laatst bewerkt door Tadnecty op maandag 9 april 2007, om 12:15]