Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Lachgas

Tadnecty
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 19:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nou wil ik eens iets weten over lachgas. Ik las dat je er een slagroomspuit met cilinders voor nodig hebt, maar ik keek even op een slagroomspuitbus en daar stond op dat er N2O in zat.

Heeft iemand hier ervaring mee?

voor de duidelijkheid:

een slagroomspuit = een ding met cilinders

een slagroombus = een bus waar ook slagroom inzit.

[Laatst bewerkt door Tadnecty op vrijdag 13 april 2007, om 20:01]
Saven
admin
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 19:54
💸+
Bewerken Quote

In een slagroom bus zit sowieso al lachgas

Tadnecty
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 20:02
💸+
Bewerken Quote

Dus ik kan van een slagroombus gewoon de spuitkant omhoog houden en het gas in een ballon opvangen. dat is veel goedkoper dan zon slagroomspuit

Rian
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 20:43
💸+
Bewerken Quote

Je hebt toch ook van die profieltjes voor in je slagroom spuit waar gas in zit

Zag ik eerst in de groothandel

[Laatst bewerkt door Rian op vrijdag 13 april 2007, om 20:44]
Tadnecty
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 20:47
💸+
Bewerken Quote

maar zon slagroomspuit kost 40 tot 65 euro. dan liever een slagroombus leeg voor E2,50

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 21:22
💸+
Bewerken Quote

In zo'n winkel kan je vulling kopen voor slagroomspuiten, dat is dus lachgas. Weet ff niet in welke winkel en weet ook niet hoe duur dat spul is, maar voor iedereen die het gaat proberen, doe het eerst in een ballon en laat het wat warmer worden want als je het in een keer uit de spuit neemt dan bevriezen je longen

Uniqe
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 21:36
💸+
Bewerken Quote

hier staan van die lachgass patronen te koop als het wat helpt..

klik

Tadnecty
Geplaatst op: 14 Apr 2007, 17:45
💸+
Bewerken Quote

Ik heb het al geprobeerd met een gewone slagroombus. We vingen het gas uit 1 bus op in een ballon die we erover heen hadden getrokken. Het effect was niet groot, maar wel lachen. Ik moest wat grinniken en zag alles een beetje vaag (onbeschrijfelijk).

Webtijn
Geplaatst op: 14 Apr 2007, 19:04
💸+
Bewerken Quote

Bij inademing ontstaat een bewustzijnsdaling die enigszins lijkt op dronkenschap, vandaar de naam.

Wat je ook gaat doen, 't lijkt me niet echt gezond om een 'bewustzijnsdaling' te creëeren

Tildo
Geplaatst op: 14 Apr 2007, 20:12
💸+
Bewerken Quote

is pure co2, hebben we hier ook op ´t werk
en zijn bijna precies het zelfde als op mn luchtpistool

Tadnecty
Geplaatst op: 14 Apr 2007, 23:22
💸+
Bewerken Quote

shit, dus ik heb CO2 zitten te inhaleren? gelukkig was het geen CO......

maar op de bus staat toch echt N2O

Stfn
1th
Geplaatst op: 15 Apr 2007, 08:37
💸+
Bewerken Quote

[off]Het begint hier een drugs forum te worden [/off]

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 15 Apr 2007, 10:50
💸+
Bewerken Quote

waarom wil je N2O inhaleren?

Tadnecty
Geplaatst op: 15 Apr 2007, 10:57
💸+
Bewerken Quote

Omdat dat lachgas is. Van lachgas krijg je een effectje van 2 minuten. Het is vrij ongevaarlijk. Het enige wat er kan gebeuren is dat je 10 seconden het bewustzijn verliest. Het is gezonder dan een hele avond in een café zitten waar gerookt wordt.

tttommeke
Geplaatst op: 15 Apr 2007, 12:19
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Omdat dat lachgas is. Van lachgas krijg je een effectje van 2 minuten. Het is vrij ongevaarlijk. Het enige wat er kan gebeuren is dat je 10 seconden het bewustzijn verliest. Het is gezonder dan een hele avond in een café zitten waar gerookt wordt.

Als je te veel inneemt sterf je.

Rian
Geplaatst op: 15 Apr 2007, 12:20
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

[...]
Als je te veel inneemt sterf je.

Shure

Webtijn
Geplaatst op: 15 Apr 2007, 12:23
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Shure

Is zo, maar aan alles sterf je als je teveel inneemt. Ook aan hamburgers

BaXiess
Geplaatst op: 15 Apr 2007, 13:17
💸+
Bewerken Quote

droogheid, je sterft voor zover ik weet alleen aan lachgas als het direct uit een slagroomspuit neemt omdat dan je longen bevriezen, verder is het ongevaarlijk alleen kan je er wel verslaafd aan raken

Tadnecty
Geplaatst op: 15 Apr 2007, 13:23
💸+
Bewerken Quote

Het is alleen dodelijk op 2 manieren:

1.

droogheid, je sterft voor zover ik weet aan lachgas als het direct uit een slagroomspuit neemt omdat dan je longen bevriezen, verder is het ongevaarlijk alleen kan je er wel verslaafd aan raken

2.

Je krijgt een zuurstoftekort, omdat je steeds door blijft zuigen, terwijl je hersenen geen zuurstof krijgen.

Maar je raakt er niet lichamelijk aan verslaafd (lichamelijk = het nodig hebben). wel geestelijk (je weet dat je het niet nodig hebt, maar wilt het zo graag).

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 15 Apr 2007, 15:47
💸+
Bewerken Quote

Lachgas ownt K zou alleen geen flauw idee hebben hoe je er aan zou moeten komen.

BaXiess
Geplaatst op: 15 Apr 2007, 17:13
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Het is alleen dodelijk op 2 manieren:

1. [...]

2. [...]

Maar je raakt er niet lichamelijk aan verslaafd (lichamelijk = het nodig hebben). wel geestelijk (je weet dat je het niet nodig hebt, maar wilt het zo graag).

jah die verslaafdheid bedoelde ik ook was alleen het woord geestelijk kwijt dus maar ff geskipt

en dat van dat zuurstof tekort heb ik ook ergens anders gelezen bedenk ik me nu, ik weet misschien wel een manier om dat tegen te gaan als je even een paar keer heel diep adem haald en uitademd zit er voor een tijdje genoeg zuurstof in je lichaam, in iedergeval kan je dan lang genoeg het lachgas in en uitademen ik heb het trouwens nog steeds niet gedaan omdat ik dacht dat een slagroombus niet werkte maar tadnecty zei van wel?? vertel is wat meer daar over

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login