Kan me niet schelen wat jullie zeggen erover, ik hou hem als ringtone
Hij is voor mij perfect, in zo goed als elke situatie.
In de klas hoort de leraar hem niet, ookal heb ik hem niet in m'n broekzak (demping), en de rest die buiten mijn straal van 4 meter is ook niet. Op de fiets hoor ik hem ook, in tegenstelling tot mijn gevoel van het "vibracall".
In drukke plaatsen (volwassenen en/of jongeren) heeft de rest er geen last van, of ze horen het en weten niet wat het is en laten het dus gewoon maar gaan. Als ik een hoge toon hoor, en er is geen monitor in de buurt die aanstaat, weet ik gelijk dat het m'n telefoon is, in tegenstelling tot die andere standaard kutringtones.
Ik heb hem niet op "vibracall" (trilfunctie) want..
.. op de fiets merk ik het niet.
.. in verschillende andere situaties merk ik het niet.
.. als je een wijde broek oid aan hebt en je telefoon maakt indirect contact met je stoel (op school dus), en als het ff stil is, hoort gelijk de héle klas hem, inclusief de leraar.
En, nog een voordeel, als je telefoon gaat kan je gewoon snel je hand op je broekzak drukken zodat het geluid zo goed als helemaal gedempt wordt. Dan horen de mensen hem misschien maar 1 seconde, als ze het al opmerken.
Ik hoef geen luidruchtige ringtones, ik wil gewoon 1tje die alleen ik (of bijna alleen ik) hoor of opmerk.