Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Stille ringtone

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 17:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb wat vragen/opmerkingen over de stille ringtone .
Wie heeft de goede versie, dus niet een neppe en wie heeft er al eens een zegmaar gebruikt (dus dat je mob in de klas afging en dat de leraar hetniet hoorde)?

(ps als iemand een goede versie heeft, graag pm;en of posten )

Peter91
Mastaliner
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 17:10
💸+
Bewerken Quote

Ik heb die post ik zo wel ff..
Werkt tog niet XD

hier:
Echte
Andere

[Laatst bewerkt door Peter91 op woensdag 18 april 2007, om 17:14]
Sharp
moderator
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 17:11
💸+
Bewerken Quote

Peter91 schreef:

Werkt tog niet XD

In mijn klas heeft maar 1 iemand de goede zegmaar .
De rest is allemaal troep. Ik maak zo trouwens wel ff een zelf. Gewoon in AudaCity toon generen en dan aantal Mhz invoeren ofzo

Rian
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 17:12
💸+
Bewerken Quote

Peter91 schreef:

Werkt tog niet XD

Heb jij de Aldi versie

Sorry hoor maar die orginele hoor je echt niet als je 18+ benmt ofeau

Mischein één miemand met een héél goed gehoor

Thaan schreef:

[...]
Die toon zou dan 17.000Khz moeten zijn, een frequentie die oudere mensen vaak niet meer horen omdat hun geluid achteruit gaat, dit proces gebeurt natuurlijk bij iedereen, maar dat betekent niet dat zodra je 18 wordt je hem opeens niet meer hoort, of dat wanneer je 40 bent je hem niet meer kan horen. Je hoort hem gewoon niet meer wanneer je gehoor die frequentie niet meer verwerkt naar je brein, en niks anders.

Kunnen nou al die bullshit geruchten de wereld uit zijn?

Oww, ik heb weereens wat verkeerds gehoord

De meester heeft gesproken

Saven is dus beter dan school =')

[Laatst bewerkt door Rian op woensdag 18 april 2007, om 17:39]
Basjee
Octo
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 17:25
💸+
Bewerken Quote

Ik heb die ringtone maar dan niet als ringtone

Ik doe hem soms aan in de klas en dan zeikt iedereen dat ik hem uit moet zetten maar de lera/ar/res heeft niks door

Gonaz
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 17:32
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Ik doe hem soms aan in de klas en dan zeikt iedereen dat ik hem uit moet zetten maar de lera/ar/res heeft niks door

Pestkop!
Bij ons in studie hoor je hem bijna heel de tijd toch wel irritant om dan te leren

Rian
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 17:34
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Zooo kansloos..

Daat deed ik in groep 5 ofzeau met een of ander piepgeluid maar dan ben je nog klein, maar je ebnt echt zielig als je dit soort prapjes uithaalt terwijl anderen er last van hebben. Als je zo stoer bent ofzeau ga dan een docent uitschelden of de politie

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 17:34
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Heb jij de Aldi versie

Sorry hoor maar die orginele hoor je echt niet als je 18+ benmt ofeau

Mischein één miemand met een héél goed gehoor

Die toon zou dan 17.000hz moeten zijn, een frequentie die oudere mensen vaak niet meer horen omdat hun geluid achteruit gaat, dit proces gebeurt natuurlijk bij iedereen, maar dat betekent niet dat zodra je 18 wordt je hem opeens niet meer hoort, of dat wanneer je 40 bent je hem niet meer kan horen. Je hoort hem gewoon niet meer wanneer je gehoor die frequentie niet meer verwerkt naar je brein, en niks anders.

Kunnen nou al die bullshit geruchten de wereld uit zijn?

[Laatst bewerkt door Thaan op woensdag 18 april 2007, om 17:48]
Zaitsu
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 17:37
💸+
Bewerken Quote

Je kan ook voor 20hz gaan, grote kans dat je leraar dat ook niet hoort. denk alleen niet dat je mobieltje dat kan afspelen

@thaan enzo,,,
1700khz moet 1700hz zijn enzo,,,

ik heb trouwens allemaal test geluiden van 10 hz tm 24khz. Ik zal eens testen wat ik zelf nog hoor. ik denk zo'n 19khz

[Laatst bewerkt door Zaitsu op woensdag 18 april 2007, om 17:42]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 17:49
💸+
Bewerken Quote

Zaitsu schreef:

Je kan ook voor 20hz gaan, grote kans dat je leraar dat ook niet hoort. denk alleen niet dat je mobieltje dat kan afspelen

@thaan enzo,,,
1700khz moet 1700hz zijn enzo,,,

ik heb trouwens allemaal test geluiden van 10 hz tm 24khz. Ik zal eens testen wat ik zelf nog hoor. ik denk zo'n 19khz

Thanks, verbeterd.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 18:54
💸+
Bewerken Quote

Ik heb hem op m'n mobiel staan en mijn docenten horen hem niet!

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 19:01
💸+
Bewerken Quote

Ik doe gewoon die harde in de klas, maar dan komt er weer een boek richting mijn hoofd...

[Laatst bewerkt door Jaapiej op woensdag 18 april 2007, om 19:01]
Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 19:03
💸+
Bewerken Quote

Die harde, heb die ook, en zet hem dan voluit met mijn SE W700i Iedereen wordt gek

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 20:32
💸+
Bewerken Quote

Kan me niet schelen wat jullie zeggen erover, ik hou hem als ringtone
Hij is voor mij perfect, in zo goed als elke situatie.

In de klas hoort de leraar hem niet, ookal heb ik hem niet in m'n broekzak (demping), en de rest die buiten mijn straal van 4 meter is ook niet. Op de fiets hoor ik hem ook, in tegenstelling tot mijn gevoel van het "vibracall".
In drukke plaatsen (volwassenen en/of jongeren) heeft de rest er geen last van, of ze horen het en weten niet wat het is en laten het dus gewoon maar gaan. Als ik een hoge toon hoor, en er is geen monitor in de buurt die aanstaat, weet ik gelijk dat het m'n telefoon is, in tegenstelling tot die andere standaard kutringtones.

Ik heb hem niet op "vibracall" (trilfunctie) want..
.. op de fiets merk ik het niet.
.. in verschillende andere situaties merk ik het niet.
.. als je een wijde broek oid aan hebt en je telefoon maakt indirect contact met je stoel (op school dus), en als het ff stil is, hoort gelijk de héle klas hem, inclusief de leraar.

En, nog een voordeel, als je telefoon gaat kan je gewoon snel je hand op je broekzak drukken zodat het geluid zo goed als helemaal gedempt wordt. Dan horen de mensen hem misschien maar 1 seconde, als ze het al opmerken.

Ik hoef geen luidruchtige ringtones, ik wil gewoon 1tje die alleen ik (of bijna alleen ik) hoor of opmerk.

Sharp
moderator
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 20:37
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Kan me niet schelen (...) hoor of opmerk.

/eens

850 posts ofzow

[Laatst bewerkt door Sharp op woensdag 18 april 2007, om 20:39]
Martijn
Geplaatst op: 18 Apr 2007, 21:12
💸+
Bewerken Quote

Feli ofzo

Iisys heeft wel gelijk. Zelf heb k m wel op stil staan omdat ik alleen die slechte had, leraar van 60 ofzo kon hem nog horen

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 19 Apr 2007, 18:41
💸+
Bewerken Quote

Ik hoor hem niet als k moe ben, en dat ben ik bijna altijd, dus ik hoor hem bijna nooit Maar het is wel wel vet beetje leraren voor de gek houden enzo, altijd leuk

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login