Zoals vele vragen me terugkomen namelijk hoe ik het kleine figuur Merlin heb geplaatst op deze plaats, heb ik besloten om u een kleine tuto daaromtrent op te stellen. Om te beginnen deze script hier downloaden: JAVASCRIPT AANDACHT moet men u inschrijven om zip te downloaden Als echter dat u verveelt, ik knoopt opdat ik u het verzend. Vervolgens gaan wij décompressé dit zip vandaar u 4 bestanden zult zien en een vangst van beeld. Bezet alleen maar u van het bestand genie.js (met een blok aantekening openen) om Merlin aan uw zin met de dialogen en bewegingen te configureren die u alles in onderkanten inExpressions van de bouwkunde) door mijn kleine zorgen in Fransen opstellen worden uitgelegd. Eens dat uw configuratie wordt gedaan, klikt op het bestand genie.htm om een kort overzicht van uw werk te hebben. Wanneer uw resultaat u tevredenstelt, uploadez het bestand genie.js aan de wortel van uw plaats vervolgens in het mank gaat hoofd (zoals op deze plaats) kopiërt de aanwezige lijnen van codes in het bestand tekst dat in download hier is Registreert ik alle dat en gaat van uw deel weg admin. En daar is blijkt uw klein figuur op uw bladzijde. AANDACHT werkt deze script slechts onder IE.
(babbelvis)
Hier wordt je al een beetje wijs uit, lijkt mij. Mijn frans komt alleen net te kort dat ik het helemaal kan vertalen, een schande als je net nog een 9.0 voor Frans had.
[Laatst bewerkt door Paul op vrijdag 20 april 2007, om 13:46]