Nee dit keer geen vage codename of wat dan ook. Gewoon de feiten en alles lekker helder en duidelijk
Wat is Armada?
Armada is afgeleid van Groove Armada. Dit is de projectnaam voor de volgende versie van Saven.nl, v5
De naam Armada is gekozen omdat Groove Armada wel chille muziek maakt en het wel een toffe naam is
Wat gaat er allemaal gebeuren?
Geen idee.
De layout is er al half en er zijn al ideeën voor de toekomstige versie.
Helaas zijn dit allemaal ideeën die ook al in deze versie zitten en het niet echt meer uniek maakt.
Dus als je een goed idee hebt dat zo goed als uniek is voor een community als deze hoor ik dat graag
Ik bedoel dus netzoiets als de Blogs voor de members. Saven.nl was namenlijk voor zover bekend de allereerste community met deze optie!
Gaat er AJAX komen enzo? WEB2.0 etc..?
Goeie vraag
Ik wil natuurlijk wel een gloednieuw systeem hebben die up2date is en makkelijk uit te breiden.
Het uitbreiden zal geen probleem worden door de makkelijke modulaire opbouw van losse modules.
Zo zijn er bijvoorbeeld de modules:
- [*]Users (inloggen, registreren etc..)
- [*]Messages (de messagebox)
- [*]Forum (het forum natuurlijk)
- [*]News (het frontpage nieuws)
En nog veel meer (nog geen enkele van deze modules zijn af, ik ben slechts begonnen met de users en news).
Maargoed, als een van jullie een goede AJAX developer is, bijvoorbeeld iets met de Poll zodat deze niet hoeft te refreshen zegmaar, dan zou dat wel tof zijn
Is er al een datum?
Nein!
It's done when it's done. Laten we het er maar op houden dat dit niet mijn prioriteit heeft, en het op zich niet erg belangrijk is.
Wat moeten we tegen de members zeggen?
De members die vragen zich natuurlijk af wat Project Armada nou is. Zeg ze maar dat het voor een eventuele blogsysteem is ofzo verzin iets leuks
Verder nog vragen of opmerkingen?
Stel ze in dit topic