@soad, volgensmij is dat niet blijzen zitten hoor gewoon omdat je later geboren ben langer ik ben van november, en heb ook een jaar extra 'gekleuterd'
Volgend jaar met de nieuwe 2e fase, niet verplicht zijn frans en/of duits te kiezen
@soad, volgensmij is dat niet blijzen zitten hoor gewoon omdat je later geboren ben langer ik ben van november, en heb ook een jaar extra 'gekleuterd'
Volgend jaar met de nieuwe 2e fase, niet verplicht zijn frans en/of duits te kiezen
ook een keer bij mij onder frans moest ik in het frans vraage of ik naar de wc mocht.... ik dus een half uur lang probeer uit te spreke en zo toen wist ik het eindelijk ging de bel....
Bij mij gebeurde het bij NS (natuur en schei(t)kunde) .
we zaten allemaal bij het raam en helemaal achteraan de klas werd door gegeven : kom we gaan als de bel is gegaan allemaal vliegtuigjes het raam uitgooien ! (Beetje doelloos maar de docent tripte er wel van )dus ik liep naar zijn bureau en pakte zoiets van 200000nogwat blaadjes .en dus allemaal zaten wij vliegtuigjes te bouwen en de docent merkte er nog niks van...(het is een debiel dus begrijpbaar )ondertussen werden er droge grapjes gemaakt waar ik een lachkick van kreeg...En dus lag ik daar op de grond te lachen.Ik moest opstaan anders kreeg ik een uitstuurbriefje maar dus bijna het einde van het uur en...Toen ging de bel ! iedereen gooide de vliegtuigjes uit het raam behalve ik, ik wachte tot iedereen er mee klaar was ik werd nog gewaarschuwd om het niet te doen anders zou tie het opmerken rian , waarschuwde nog en keer.Maar ik met mijn bijdehante kop gewoon gooien en toen...Moest ik een uur nakomen...
ook een keer bij mij onder frans moest ik in het frans vraage of ik naar de wc mocht.... ik dus een half uur lang probeer uit te spreke en zo toen wist ik het eindelijk ging de bel....
nee wietsoad,
De andere klas moest 2 uur nakomen...