Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Spijbeltopic

DJVG

Geplaatst op: 05 May 2007, 20:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vind het een beetje zielig om het stoer te vinden om te spijbelen
Heb het 1 keer gedaan maar was omdat ik toch al te laat was.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 05 May 2007, 20:33
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Ik spijbel omdat ik toch al blijf zitten dit jaar dus beter gezellig bij vrienden kan zitten dan saai in de les waar ik toch niks meer van snap. en 'stoer' is bullshit, is gewoon gezellig met vrienden ff tussenuurtje hebben

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 05 May 2007, 22:24
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

Ik spijbel omdat ik toch al blijf zitten dit jaar dus beter gezellig bij vrienden kan zitten dan saai in de les waar ik toch niks meer van snap. en 'stoer' is bullshit, is gewoon gezellig met vrienden ff tussenuurtje hebben

Zo is het Badrubber

Uniqe
Geplaatst op: 05 May 2007, 23:10
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Ik doe het niet omdat ik het stoer vind maar omdat ik dan uurtje vrij heb mij kan het niet schelen of dat in me eentje is of met de halve klas ik doe het voor mezelf niet omdat het stoer is

Paul
Geplaatst op: 06 May 2007, 12:06
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

Oh,
Als je nu eens allemaal negens/achten haalt?
Vorig jaar bleef je ook al zitten...
Zo kom je nooit aan een baan.
En ik spijbel zelf nooit. Ik ben alleen een keer halfziek geweest(ik was niet echt ziek, niet echt lekker, ik kon wel naar school) maar dat is niet erg.
Spijbelen is gewoon kut. Als er iemand zou spijbelen(een paar meisjes die blijven vaak hele middagen weg) dan zeg ik het soms wel.

Ik word ook gek van mensen die zeggen van "school is kut" en dat soort dingen. Het gaat wel om je toekomst.

[Laatst bewerkt door Paul op zondag 6 mei 2007, om 12:07]
Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 06 May 2007, 12:08
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Oh,

Ow nieuwtje wist ik niet dat ik vorig jaar ben blijven zitten vorig jaar ben ik gewoon over gegaan dus je moet geen onzin zeiken he dutsje

Paul schreef:

[...]
Spijbelen is gewoon kut. Als er iemand zou spijbelen(een paar meisjes die blijven vaak hele middagen weg) dan zeg ik het soms wel.

Dat vindt ik echt zwaar lullig, aan zulke mense heb ik echt een hekel die anderen gaan vernaaie gelukkig zitten er niet zulke mensen als jij bij mij in de klas.

[Laatst bewerkt door Badeendje op zondag 6 mei 2007, om 12:09]
Alex
Kansloos
Geplaatst op: 06 May 2007, 12:11
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]

Ik heb genoeg van dat soort mensen in m'n klas. Daarom moet je bij mij ook uitkijken met wat je doet en wat je aan wie vertelt.

Tadnecty
Geplaatst op: 06 May 2007, 12:32
💸+
Bewerken Quote

Quote: Tadnecty

Wij hebben pasjes waarmee je moet inloggen. Leraren hebben een logger.

Bij banduren (huiswerkuren) kies je gewoon een domme leraar (bij ons meestal de homo's). Je logt in en je loopt zo weer weg.

Voordeel is dat je niet spijbelt, maar wegloopt

Op 't marne college hebben ze dat ook, tering chill.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik zit ook op het marne college In Bolsward, stelletje sukkels van een leraren daar...

Stfn
1th
Geplaatst op: 06 May 2007, 12:43
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]

Dan ben jij een naaibal man, jezus dat soort mensen moet je niet hebben.

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 06 May 2007, 12:49
💸+
Bewerken Quote

bij ons is een heel systeem met briefjes enzo.

Absent | spullen niet in orde | verwijderd uit de les | te laat

Geen mogelijkheid om te ontglippen. Tenzij je natuurlijk je eigen briefjes in het vakje gaat stoppen in de deur

Uniqe
Geplaatst op: 06 May 2007, 13:32
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Zulke mensen haat ik zeker geen vrienden opschool?

als je me zo zou naaien zou ik je tanden eruitslaan.

ik haat zulke veraders jij bent waarschijnlijk zo een type die in de 2e wereldoorlog ze eigen land zou veraden om zelf beter uit te komen

Bob
Geplaatst op: 06 May 2007, 14:10
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]

nerd dat is toch niet jou probleem . Je bent zeker zon triest mannetje zonder vrienden..

[Laatst bewerkt door Vice op zondag 6 mei 2007, om 14:12]
Jaapje
Geplaatst op: 06 May 2007, 17:31
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Oh,
En ik spijbel zelf nooit. Ik ben alleen een keer halfziek geweest(ik was niet echt ziek, niet echt lekker, ik kon wel naar school) maar dat is niet erg.

Ik word ook gek van mensen die zeggen van "school is kut" en dat soort dingen. Het gaat wel om je toekomst.

Maak jij eerst je basisschool maar eens af.

Ik ga toch wel over dit jaar,
niet dat ik er zo heel erg gezond voor sta ofzo.
Als ik geen zin heb in school dan heb ik geen zin aan school, en dan ga ik gewoon niet naar school.
En ik mag ook wel eens thuis blijven, ben bijna nooit ziek

BlackWhizz
Je moeder
Geplaatst op: 06 May 2007, 19:46
💸+
Bewerken Quote

Ik ga ook nog niet over, ik moet duits ophalen en een paar reservepunten halen.

Persoonlijk vind ik het BE LACH E LIJK dat je gaat spijbelen. Je kunt beter een uur lol hebben op school. Als je altijd op school bent kun je ook nog wel eens een beetje onderhandelen met leraren.

Saven
admin
Geplaatst op: 06 May 2007, 19:58
💸+
Bewerken Quote

mensen doe eens een beetje aardig tegen elkaar..

Paul
Geplaatst op: 06 May 2007, 20:13
💸+
Bewerken Quote

Verkeerd begrepen.
Ik merk het op. Ik zeg het dan tegen mijn vriend die naast me zit, en die leraar checkt altijd alles. Ik zeg nóóit dat er iemand spijbelt. Ik merk het alleen maar op.
En Badeendje, ik dacht dat je ooit dat op Swisz.net forum zei? Anders mijn excuses.
Maar spijbelen is niks voor mij.

Waarom mij uitschelden? Ik zeg(en ik zweer dat bij de dood van mijn oma, ik ben erg serieus) dat ik nog nóóit heb gezegd dat iemand spijbelt. Ik merk het alleen op, en bij onze school moet je altijd nadat je weg was(zelfs als je netjes had afgebeld door je ouders) zo'n kaart inleveren met hun handtekening. Dat kan je niet vervalsen. Je valt den duur door de mand.
Ik ben niet zo'n gast als jullie denken. Dát is nou ook weer niet goed.

Een leraar merkt het zelf ook op.

[Laatst bewerkt door Paul op zondag 6 mei 2007, om 20:16]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 06 May 2007, 20:18
💸+
Bewerken Quote

Spijbelen vind ik nogal onzin. Ik ga misschien zelfs even graag naar school dan een dag thuis. Nou dat ook weer niet. Maar zo kut vind ik het op school ook weer niet.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 06 May 2007, 20:22
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

En Badeendje, ik dacht dat je ooit dat op Swisz.net forum zei? Anders mijn excuses.

nope ik ben van 3 atheneum naar 4 havo gegaan omdat 3 atheneum te moeilijk was zit wel goed joh

Paul
Geplaatst op: 06 May 2007, 21:21
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

nope ik ben van 3 atheneum naar 4 havo gegaan omdat 3 atheneum te moeilijk was zit wel goed joh

Ok, ik verwarde het met zitten. Overigens moet ik nogmaals zeggen dat ik niet zo'n gast ben die mensen verraad. Alleen als er een paar kinderen opeens weg zijn, en niemand het weet(iedereen vraagt het elkaar, onze klas praat veel) dan zeg ik altijd tegen degene die naast mij zit dat diegene spijbelt.
En dat is dan ook zo. Diegene moet zich altijd na een bepaalde tijd toch een kaart inleveren met handtekening ouders, en meestal als dat niet gebeurt dan krijgen hun ouders een gesprek. Tenminste dat had ik gehoord..

Rinaldo
Geplaatst op: 06 May 2007, 22:19
💸+
Bewerken Quote

heb zo'n zin om thuis te blijven morgen

ben lui geworden in de vakantie

Jaapje
Geplaatst op: 07 May 2007, 07:50
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Ok, ik verwarde het met zitten. Overigens moet ik nogmaals zeggen dat ik niet zo'n gast ben die mensen verraad. Alleen als er een paar kinderen opeens weg zijn, en niemand het weet(iedereen vraagt het elkaar, onze klas praat veel) dan zeg ik altijd tegen degene die naast mij zit dat diegene spijbelt.
En dat is dan ook zo. Diegene moet zich altijd na een bepaalde tijd toch een kaart inleveren met handtekening ouders, en meestal als dat niet gebeurt dan krijgen hun ouders een gesprek. Tenminste dat had ik gehoord..

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Je valt in herhaling

Ah nvm. Bij ons in de klas is het ook zo duidelijk wie er weg is hoor. Jammer dat de leraren zo nauwkeurig het klassenboek bijhouden

Tildo
Geplaatst op: 07 May 2007, 12:32
💸+
Bewerken Quote

gewoon je eigen laten verwijderen...

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 07 May 2007, 16:02
💸+
Bewerken Quote

Vandaag weer 1 uurtje gezellig met z'n alle in de aula gezeten want in de stilteruimte doe je toch geen enkele fuck

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 07 May 2007, 17:21
💸+
Bewerken Quote

iig 1 tip: als je spijbelt, doe dan de hele dag en niet de eerste 2 uur ofzo want dan ben je bijna altijd genaaid.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login