Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Taggers/grafiti zeters

KoiSashuu
Geplaatst op: 02 May 2007, 22:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Een toy is een beginer

een bus van 400 mliter kost hier 3.50 ik moet ff aan veel geld komen dan ga ik ook iets heel moois spuiten ik denk dat je voor iets moois rond de 9 spuitbussen nodig hebt vor afwerking basis etc.

in een winkel waar ze ook gothic shit enzo verkopen het het londen die winkel.

en de spuitbussen zijn van het merk hardcore dus aardig goed merk.

Ok, dat is wel genoeg informatie

3.50 voor één bus lijkt me niet veel...
hoeveel tags kun je daar (ongeveer) van spuiten?

Ik weet dat het aan de grootte ervan licht, maar hoeveel van jouw tags kan je ermee spuiten?

En zijn kleuren duurder ofzo?

En als je iets maakt met schaduw ofzo,
moet je dan eerst de schaduw spuiten, en daarna het mannetje?

[Laatst bewerkt door KoiSashuu op woensdag 2 mei 2007, om 22:46]
Uniqe
Geplaatst op: 02 May 2007, 22:47
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

[...]

Ok, dat is wel genoeg informatie

3.50 voor één bus lijkt me niet veel...
hoeveel tags kun je daar (ongeveer) van spuiten?

Ik weet dat het aan de grootte ervan licht, maar hoeveel van jouw tags kan je ermee spuiten?

En zijn kleuren duurder ofzo?

En als je iets maakt met schaduw ofzo,
moet je dan eerst de schaduw spuiten, en daarna het mannetje?

heb er gister nacht ong 20 gezet en zit nog een kwart ofzo in dus je kan er lang genoeg mee

5 waren er rond de 2-3 meter lang andere waren van die best kleine dingen

dat van de schaduw weet ik niet maar lijkt me weerst dat je je mannetje en je letters moet zetten anders meot je de schaduw overspuiten en dat lukt neit altijd met lichte kleur

en nee alle spuitbussen kosten hetzelfde ik gebreuk meestal licht rood om te taggen want je ziet het op donkeren en op lichte muren

[Laatst bewerkt door Uniqe op woensdag 2 mei 2007, om 22:55]
QUbE
Geplaatst op: 16 May 2007, 08:56
💸+
Bewerken Quote

hey allemaal.

kben sinds kort ook begonnen met taggen.
maar ik doe zelf ook aan parcours, dus dankzij mijn zeg maar verleden zie je niet veel van mijn tags laag op de grond, meestal best hoog.
just like to climb . beste combinatie voor fun klimme tagge springe en renne =p nog leuker met vrienden, zorg er wel voor dat je een goede tas hebt waar je je bussen in kan stoppen en er snel uit kan halen, want met die dingen gewoon in je handen kom je nergens

Uniqe
Geplaatst op: 16 May 2007, 09:17
💸+
Bewerken Quote

QUbE schreef:

hey allemaal.

kben sinds kort ook begonnen met taggen.
maar ik doe zelf ook aan parcours, dus dankzij mijn zeg maar verleden zie je niet veel van mijn tags laag op de grond, meestal best hoog.
just like to climb . beste combinatie voor fun klimme tagge springe en renne =p nog leuker met vrienden, zorg er wel voor dat je een goede tas hebt waar je je bussen in kan stoppen en er snel uit kan halen, want met die dingen gewoon in je handen kom je nergens

een plastic tasje is beter dan kan je het hele tasje bijv. in het water gooien

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login