Dharion schreef:
Sharp, het verschil in prijs maakt echt niet uit. Ik zou hem liever zo goedkoop mogelijk kopen. Je bent duurder uit als je een abbonement neemt. Maar goed, N73 is nooit 550 euro geweest
En @ Basjee, toen de D500 net uit was was het idd een supergave telefoon. Tegenwoordig stelt hij niet echt veel meer voor. Maar het is nog wel een fijne telefoon. Het enige minpuntje is de camera (1.3 mp) en de mp3-speler. Verder nog een fijne telefoon
Euh, hoezo is een mobiel duurder als je hem met een abbo neemt? Bewijs? Volg mij met dit rekensommetje:
Mijn mobiel, HTC Universal, los waarschijnlijk net iets meer, om een mooi bedrag te houden zeggen we €900,-.
Ik heb het over mijn 2 jarig abonnement, van 150 belminuten, en 40 smsjes. SMSen doe ik amper, en zit gemiddeld rond de 300 belminuten (veel op vakantie geweest afgelopen tijd, belminuten gespaard, dus krijg er nu elke maand 300)
Per maand betaal ik 27,50. Dat is dus 660 voor 2 jaar. Plus de 150 die ik voor mijn telefoon erbij betaalde is 810. Zie je het verschil? 900 euro, 810 euro? Sterker nog, dat betekent dat ik én die telefoon 90 euro goedkoper krijg, én er 2 jaar lang gratis mee kan belllen en smsen! Je zou er nog bijna geld mee verdienen. Ik vraag me toch altijd af waar mensen die onzin vandaan halen dat het met een abonnement juist méér kost.
Ik zit nu al over die 2 jaar, en wacht tot mijn telefoon kapot is, en kies dan een nieuwe + nieuw abonnement. Heb geen problemen met de prijs, fuck dat het 30 euro kost, interesseert me nou echt geen moer. Het werkt allemaal goed, never change a running system.