Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

plaatjes

Snakehunterr
Geplaatst op: 09 May 2007, 20:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

uhhm mijn site www.sappig.nl.tt die heb ik net online maar ik wil de template gaan veranderen in de kleur blauw zoals je nu ziet is de header al vernieuwd maar dit is jpg hoe kan ik de style instellen dat ik er png bestanden van kan maken? waar moet ik dat veranderen?

Saven
admin
Geplaatst op: 09 May 2007, 20:18
💸+
Bewerken Quote

die Swisz naam doet het hem.
Maargoed.

Dat moet in header.php ofzo maar je kan beter geen toppe cms gebruiken omdat die lek is

Maarten
Geplaatst op: 09 May 2007, 20:21
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Maargoed.

Ja he .
Swisz v.4.2 .
Net als Saven zei zal het wel in de header staan

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 09 May 2007, 20:29
💸+
Bewerken Quote

Rip's zijn hier niet bepaald legaal, ik ben btw admin daar op swisz, dus zorg er maar snel voor dat die header daar weggaat.
En wat ontopic betreft, volgensmij zijn voor toppe cms geen templates te vinden, dus die ga je zelf moeten designen.

Snakehunterr
Geplaatst op: 09 May 2007, 20:31
💸+
Bewerken Quote

uhh ik heb per ongeluk verkeerd getypt het moet sappig zijn ik wou eerst swiiss maar ik zag dat iemand die al had

Saven schreef:

Maargoed.

Dat moet in header.php ofzo maar je kan beter geen toppe cms gebruiken omdat die lek is

wat dan wel ik wil zon template met alles erop

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 09 May 2007, 20:35
💸+
Bewerken Quote

Snakehunterr schreef:

wat dan wel ik wil zon template met alles erop

PHP Fusion dan ofzo tis een lelijke kut cms, maar wel veilig, of anders Jupiter cms.
Nieuwe header, woow, echt fantastisch, helemaal zelf bedacht zeker 'swisz' veranderd voor 'sappig' nou, echt orgineel zeg

Maarten
Geplaatst op: 09 May 2007, 21:19
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

PHP Fusion dan ofzo tis een lelijke kut cms, maar wel veilig, of anders Jupiter cms.
Nieuwe header, woow, echt fantastisch, helemaal zelf bedacht zeker 'swisz' veranderd voor 'sappig' nou, echt orgineel zeg

dat linkse van die header is ook een beetje een rip van de header van Forum.froggle.nl, sorry voor spam .

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 09 May 2007, 21:20
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
dat linkse van die header is ook een beetje een rip van de header van Forum.froggle.nl, sorry voor spam .

is geen spam, wees gerust header is gewoon volledige rip waarvan alleen de tekst is aangepast, dat klopt, maar nu gaan we maar weer ontopic, en niet meer over de geripte header praten

Maarten
Geplaatst op: 09 May 2007, 21:25
💸+
Bewerken Quote

Neem gewoon PHPFusion daar zijn veel templates voor

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 May 2007, 09:52
💸+
Bewerken Quote

Gewoon in de CSS zoeken?

(is dat btw de cms die ik denk dat het is?)

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login