Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Mobiel Flashen.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 13 May 2007, 10:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Helleu .

Zoals jullie vast wel weten heb ik de Sony Ericcson W700i.

Nou wil ik de firmware van de W800i erop zetten, omdat mijn huidige firmware gewoon klote is. Het enige verschil met mijn mobiel en de W800i is het frontje, de camera (mist autofocus) en de geluidssterkte. Nou gaat het mij dus voornamelijk om de geluidssterkte, omdat die gelijk is met de K750i.

Weet iemand misschien een programma om je mobiel mee te flashen? Kom niet aan met DaVinci 13.7, want daarvoor moet je betalen.

FAR Manager heb ik van gehoord, GFlash ook. Maar ik weet niet precies hoe het werkt...

Nog meer?

Meld het hier, als je bijv je eigen mobiel ook hebt geflasht, zeg dan plz hoe!

Thx,
Laters

Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 13 May 2007, 11:01
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op dinsdag 7 juni 2011, om 22:12]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 13 May 2007, 11:02
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

FAR Manager heb ik van gehoord, GFlash ook. Maar ik weet niet precies hoe het werkt...

En hoeveel moeite heb je gedaan om hier zelf iets over uit te zoeken? Gooi beide woorden eens in google, en ik garandeer je dat je er alles over kan vinden dat je nodig hebt.

QnB
Geplaatst op: 13 May 2007, 14:59
💸+
Bewerken Quote

Fuck it!
Het lukt niet
Leg 't ff uit wil je?

Modbreak

We zijn hier geen helpdesk, als je geholpen wilt worden dan vraag je daar aardig om, en het allerminste wat je dan terug kan doen is een DUIDELIJKE OMSCHRIJVING geven van je probleem. Volgende keer krijg je hier strafprocenten voor.

Fritsh
Wiedaar
Geplaatst op: 13 May 2007, 16:08
💸+
Bewerken Quote

En hoe doe je zoiets bij nokia's?

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 13 May 2007, 16:11
💸+
Bewerken Quote

Fritsh schreef:

of bij samsungs.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 13 May 2007, 16:44
💸+
Bewerken Quote

Fritsh schreef:

De juiste software zoeken/schrijven, kijken of het überhaupt mogelijk is, etc. Dat het bij Nokia (en Samsung) weer compleet anders gaat kun je zelf toch ook wel bedenken? Het ene merk is het ander niet, misschien is het zelfs wel helemaal niet mogelijk om er andere software in te flashen. Het enige wat jij leest is wrs 'harder geluid, flashen, software'. Dan zou er bij jouw meteen een lichtje moeten gaan branden dat er zowieso gevaar aan zit dat je je mobiel sloopt, en daarna zou je je moeten bedenken dat het hier over een compleet ander merk gaat, en het dus ook compleet anders werkt. En nee, ik heb hier geen ervaring mee, maar ook bij mij komt dat als eerste op.

Komop man, denk zelfs toch eens na, dat scheelt de helft van alle topics hier en op de rest van het internet. Toon zelf eens wat inzet, in plaats van alles altijd maar meteen te vragen.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 13 May 2007, 21:56
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
De juiste software zoeken/schrijven, kijken of het überhaupt mogelijk is, etc. Dat het bij Nokia (en Samsung) weer compleet anders gaat kun je zelf toch ook wel bedenken? Het ene merk is het ander niet, misschien is het zelfs wel helemaal niet mogelijk om er andere software in te flashen. Het enige wat jij leest is wrs 'harder geluid, flashen, software'. Dan zou er bij jouw meteen een lichtje moeten gaan branden dat er zowieso gevaar aan zit dat je je mobiel sloopt, en daarna zou je je moeten bedenken dat het hier over een compleet ander merk gaat, en het dus ook compleet anders werkt. En nee, ik heb hier geen ervaring mee, maar ook bij mij komt dat als eerste op.

Komop man, denk zelfs toch eens na, dat scheelt de helft van alle topics hier en op de rest van het internet. Toon zelf eens wat inzet, in plaats van alles altijd maar meteen te vragen.

Zover was ik ook wel dat er risico's aan vast zitten. Maar het is het proberen waard, en misschien weet iemand anders wél wat je allemaal met een Samsung (of een Neukia) kan doen, en misschien heeft die gene er ook ervaring mee. En in plaats van een nieuwe topic te openen, vragen wij het hier.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 14 May 2007, 10:25
💸+
Bewerken Quote

Met een Samsung kun je ook wat instellingen wijzigen zoals geluidssterkte enzo...
Met Nokia kan je ook de firmware flashen...
Maar we hebben het hier over Sony Ericsson, en de post van Gerwin is de enigste waar ik iets aan heb...

QnB
Geplaatst op: 14 May 2007, 12:59
💸+
Bewerken Quote

Kan je met Sony Ericson ook het geluid oppomopen met dat programmatje?

-xxx-

(Is het zo wel goed?)

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 14 May 2007, 19:44
💸+
Bewerken Quote

Nee, geluid van SE kan je niet veranderen.
Ontopic: Ik krijg bij FARManager een error, een execution error ofzo...
Wat nu?

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 15 May 2007, 10:35
💸+
Bewerken Quote

Iemand?

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 15 May 2007, 17:07
💸+
Bewerken Quote

Misschien wordt dat toch dokken!

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 15 May 2007, 21:46
💸+
Bewerken Quote

Of bij de unlockboer of toch eens van DaVinci proberen...

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login