Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Moeilijke keuze

Maarten
Geplaatst op: 24 May 2007, 18:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

HAVO lul, als je zo graag agressief wilt zijn dan ga je na school tegen een muur aantrappen ofzo.
Je toekomst is veel belangrijker.
Bovendien is veel huiswerk gezeik. Ik doe VWO(Gymnasium) en ik ben nooit echt lang bezig.

Hoe lang een uur?
Iemand zei vandaag tegen mij: ik heb gister 3 en half uur geleerd, ik dacht echt van das toch véél te lang

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 24 May 2007, 19:07
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Hoe lang een uur?
Iemand zei vandaag tegen mij: ik heb gister 3 en half uur geleerd, ik dacht echt van das toch véél te lang

Ik doe ook vwo, en vrienden van me die havo doen hebben meestal meer huiswerk dan mij. We krijgen alleen op wat we moeten leren voor het pw. Vandaar dat ik vandaag en morgen lekker kan chillen met dit héérlijke weer.

Rinaldo
Geplaatst op: 24 May 2007, 19:17
💸+
Bewerken Quote

je moet naar Havo lol

later heb je er veel aan

Zit zelf ook op Havo
valt wel mee met HW enzo

[Laatst bewerkt door Rinaldo op donderdag 24 mei 2007, om 19:18]
Gijz
Geplaatst op: 24 May 2007, 22:04
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Dat is nog het moeilijkste voor mij want ben een vechter

Stakker.

(Uitzondering voor zwarte Behalve Gkhn)

Uniqe
Geplaatst op: 24 May 2007, 22:12
💸+
Bewerken Quote

Gijz schreef:

[...]
Stakker.

(Uitzondering voor zwarte Behalve Gkhn)

ik bepaal zelf tog hoe ik ben

ik laat me niet uitschelden enzovoort mischien doe jij het maar ik niet

Bob
Geplaatst op: 25 May 2007, 10:35
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

nee ik vind het niet stoer maar ik ben zo

en jij bent zeker zo een stuudje die niks anders doet dan leren en de kaas van ze brood laat eten?

Dat vind ik wel stoer . En nee, ik ben geen stuud. Ga maar heel snel je gedrag veranderen want als je zo bent (veel ruzie maken) is het wel héél triest.

Bob
Geplaatst op: 25 May 2007, 10:38
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Tuurlijk dan ram je er gewoon op los..

Whaha triest, dus jij neemt dat serieus als mensen dat zeggen dat doen ze gewoon op je op te fokken begrijpen jullie dat niet .
Waarom zou je dan slaan, is je moeder echt een hoer ?

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 25 May 2007, 14:34
💸+
Bewerken Quote

Maarten, je moeder is een hoer
En nu ? Wtf boeit het wat mensen zeggen -_= Als zij dat zeggen zijn ze net zo stupid als dat jij meteen erop los timmert.

Uniqe
Geplaatst op: 25 May 2007, 15:00
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

[...]

Whaha triest, dus jij neemt dat serieus als mensen dat zeggen dat doen ze gewoon op je op te fokken begrijpen jullie dat niet .
Waarom zou je dan slaan, is je moeder echt een hoer ?

Als je die gene slaat weet je bijna zeker dat hij het niet meer zegt

Paul
Geplaatst op: 25 May 2007, 15:25
💸+
Bewerken Quote

Dombo, dombo, dombo. Ik zou met een psycholoog gaan praten als ik jou was, iemand in elkaar timmeren vanwege zoiets slaat nergens op.

Uniqe
Geplaatst op: 25 May 2007, 16:04
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Dombo, dombo, dombo. Ik zou met een psycholoog gaan praten als ik jou was, iemand in elkaar timmeren vanwege zoiets slaat nergens op.

hou je smoel wat doe jij gymnasium op een prive school ofzo je voelt je wel heel wat he

Zaitsu
Geplaatst op: 25 May 2007, 16:28
💸+
Bewerken Quote

Huiswerk in de 1,2 en 3e klas is een hoax, ik deed amper iets (uurtje per week). Pas in de vierde moet je iets gaan doen. Ik weet niet in welke klas je zit maar bedenk wel dat 2 jaartjes huiswerk maken + rustig aan doen je heel wat voordelen kan opleveren.

Bob
Geplaatst op: 25 May 2007, 17:37
💸+
Bewerken Quote

@Uniqe die 'stuud' heeft wel gelijk . En wat is er erg aan een privé school/gymnasium, ben je jaloers dat hij slimmer en minder agressief is dan jij?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 25 May 2007, 17:48
💸+
Bewerken Quote

@ bob
Ownage

Maarja alsjeblieft weer lief tegen elkaar doen, hier wordt saven.nl nie gezelliger op!

Paul
Geplaatst op: 25 May 2007, 18:22
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

hou je smoel wat doe jij gymnasium op een prive school ofzo je voelt je wel heel wat he

Christelijke school, en bovendien beste gymnasium van Nederland als je het zo graag wilt weten.
Maar ik snap jou niet. Eerst wil je weten wat voor keuze je moet maken, en nu wordt je kwaad omdat iemand dingen over je zegt. Ik snap dat je kwaad bent, maar je moet het niet zo uiten.
(Ik ben ook maar niemand, maar als ik jou was dan zou ik het reporten/negeren.)

En ja, ik voel me inderdaad heel wat, omdat ik blij ben dat ik op een leuke school zit.
Vat dit niet persoonlijk op, en reageer er niet op, daar komen alleen maar meer conflicten van.
En Bob, ik ben in mijn klas volgens vrienden een beetje "Gkek"(aardig bedoeld, niet serieus voor de psychopaten).

Ook als we cijfers krijgen gaan we "handje drukken", en dan schreeuwen we altijd "Alle agressie Paul, Willem(of wie dan ook)"

Een gymnasium is echt geen enorme stuudbende, we zijn juist wat relaxer en droger. Op het gymnasiumniveau heb je ook nog wel lagen. Je hebt laag(mensen die aardig zijn en droog en nog een beetje slim) middel(mensen die altijd wel hoge cijfers halen en verder aardig zijn) en hoog(echte stuudjes, die MEESTAL ook nog aardig zijn).
Mijn klas behoort tot de middel, bij wijze van spreken dan.
Gymnasium=geen stuudschool dus.

Dit heb ik getypt om het een beetje duidelijk te maken. Gymnasiasten zijn niet veel anders dan HAVO/VMBO.

[Laatst bewerkt door Paul op vrijdag 25 mei 2007, om 18:36]
Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 25 May 2007, 18:27
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Christelijke school, en bovendien beste gymnasium van Nederland als je het zo graag wilt weten.
Maar ik snap jou niet. Eerst wil je weten wat voor keuze je moet maken, en nu wordt je kwaad omdat iemand dingen over je zegt. Ik snap dat je kwaad bent, maar je moet het niet zo uiten.

En ja, ik voel me inderdaad heel wat, omdat ik blij ben dat ik op een leuke school zit.
Vat dit niet persoonlijk op, en reageer er niet op, daar komen alleen maar meer conflicten van.

Beste gymnasium?
Uit welke feiten baseer je dat?

Paul
Geplaatst op: 25 May 2007, 18:33
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

[...]
Beste gymnasium?
Uit welke feiten baseer je dat?

Elsevier, onderwijsinspectie, zoek maar op internet als je het wilt weten(zeg alleen niet de naam en plek van de school niet hier, moet wel een beetje privé blijven).

Maarten
Geplaatst op: 25 May 2007, 18:42
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Maarten, je moeder is een hoer

Jouw moeder een lelijke aap ...
Mijn moeder krijgt tenminste klanten, jouw moeder zou er geen een krijgen

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 25 May 2007, 19:09
💸+
Bewerken Quote

Met havo heb je betere kansen op banen. Dus probeer je gewoon heel rustig te gedragen. Als mensen je gaan treiteren/uitlokken omdat ze het leuk vinden als je boos wordt, gewoon laten gaan. Zelf zijn ze het zieligst bezig. Dus gewoon schijt aan die nepkinderen en gaan met die banaan voor de diploma, op de havo.

Succes ermee!

Daanwow
Geplaatst op: 25 May 2007, 19:25
💸+
Bewerken Quote

Ik zou voor havo kiezen

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 25 May 2007, 19:43
💸+
Bewerken Quote

Daanwow schreef:

Ik zou voor havo kiezen

vertel waarom, aangezien meneer de TS erom vraagt

Tildo
Geplaatst op: 25 May 2007, 20:05
💸+
Bewerken Quote

waarom zou je,, tegenwoordig als je bouw doet met vmbo dan verdien je net zoveel als iemand met havo

Uniqe
Geplaatst op: 25 May 2007, 20:18
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]

En Bob, ik ben in mijn klas volgens vrienden een beetje "Gkek"(aardig bedoeld, niet serieus voor de psychopaten).

Ook als we cijfers krijgen gaan we "handje drukken", en dan schreeuwen we altijd "Alle agressie Paul, Willem(of wie dan ook)"

Een gymnasium is echt geen enorme stuudbende, we zijn juist wat relaxer en droger. Op het gymnasiumniveau heb je ook nog wel lagen. Je hebt laag(mensen die aardig zijn en droog en nog een beetje slim) middel(mensen die altijd wel hoge cijfers halen en verder aardig zijn) en hoog(echte stuudjes, die MEESTAL ook nog aardig zijn).
Mijn klas behoort tot de middel, bij wijze van spreken dan.
Gymnasium=geen stuudschool dus.

Dit heb ik getypt om het een beetje duidelijk te maken. Gymnasiasten zijn niet veel anders dan HAVO/VMBO.

Als een site een school tot beste verkiest op welk gebeid is het dan? op het gebied van onderwijs of gewoon de "leukheid"
maar gast wees eerlijk het gymnasium staat er bekend om de nerds.

Maar nerds vinden zichzelf nooit nerd die zeggen alleen: "ik leer omdat ik super goede cijfers wil halen"

en nerds vinden nerds aardig dus.. tja zie je het verband al.

En toen ik die shit type was ik niet eens kwaad...

ik doe niet scheld niet over internet want dat zijn van die I-Thugs

als ik boos ben en je staat voor me dan uit ik het anders dan net..

Bob
Geplaatst op: 25 May 2007, 20:23
💸+
Bewerken Quote

Ook al ben je een nerd, fijn toch? Beter dan iemand die zo dom is dat 'ie niet eens weet of die moet kiezen tussen VMBO of HAVO .

Uniqe
Geplaatst op: 25 May 2007, 20:27
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Ook al ben je een nerd, fijn toch? Beter dan iemand die zo dom is dat 'ie niet eens weet of die moet kiezen tussen VMBO of HAVO .

Nerd alert

ik ben liever zo als ik nu ben met vrienden beetje uitgaan lachen

dan hele nacht binnen zitten en wow spelen ofzo

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login