Uniqe schreef:
[...]
hou je smoel wat doe jij gymnasium op een prive school ofzo je voelt je wel heel wat he
Christelijke school, en bovendien beste gymnasium van Nederland als je het zo graag wilt weten.
Maar ik snap jou niet. Eerst wil je weten wat voor keuze je moet maken, en nu wordt je kwaad omdat iemand dingen over je zegt. Ik snap dat je kwaad bent, maar je moet het niet zo uiten.
(Ik ben ook maar niemand, maar als ik jou was dan zou ik het reporten/negeren.)
En ja, ik voel me inderdaad heel wat, omdat ik blij ben dat ik op een leuke school zit.
Vat dit niet persoonlijk op, en reageer er niet op, daar komen alleen maar meer conflicten van.
En Bob, ik ben in mijn klas volgens vrienden een beetje "Gkek"(aardig bedoeld, niet serieus voor de psychopaten).
Ook als we cijfers krijgen gaan we "handje drukken", en dan schreeuwen we altijd "Alle agressie Paul, Willem(of wie dan ook)"
Een gymnasium is echt geen enorme stuudbende, we zijn juist wat relaxer en droger. Op het gymnasiumniveau heb je ook nog wel lagen. Je hebt laag(mensen die aardig zijn en droog en nog een beetje slim) middel(mensen die altijd wel hoge cijfers halen en verder aardig zijn) en hoog(echte stuudjes, die MEESTAL ook nog aardig zijn).
Mijn klas behoort tot de middel, bij wijze van spreken dan.
Gymnasium=geen stuudschool dus.
Dit heb ik getypt om het een beetje duidelijk te maken. Gymnasiasten zijn niet veel anders dan HAVO/VMBO.
[Laatst bewerkt door Paul op vrijdag 25 mei 2007, om 18:36]