Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Moeilijke keuze

Bob
Geplaatst op: 25 May 2007, 20:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Nerd alert

ik ben liever zo als ik nu ben met vrienden beetje uitgaan lachen

dan hele nacht binnen zitten en wow spelen ofzo

Ik een nerd , ik blijf niet voor niets zitten , WoW zuigt btw.

Uniqe
Geplaatst op: 25 May 2007, 20:31
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

[...]

Ik een nerd , ik blijf niet voor niets zitten , WoW zuigt btw.

domme nerds bestaan ook nog die gaan met nerds om en spelen runescape

Bob
Geplaatst op: 25 May 2007, 20:32
💸+
Bewerken Quote

Oké.

BaXiess
Geplaatst op: 25 May 2007, 20:44
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

domme nerds bestaan ook nog die gaan met nerds om en spelen runescape

wtf.. mensen van het gymnasium zijn echt niet meteen nerds hoor.. ik heb zelf gymnasium gedaan, maar aangezien ik latijn en grieks haten doe ik nu havo/atheneum, nou ga rondvragen daar of ik een nerd ben, grote kans dat je antwoord nee krijgt, een nerd betekent dat je graag leert, als je op gym zit betekent dat dat je slim bent en waarschijnlijk makkelijk kan leren, zijn toch echt heel verschillende dingen. In de klas van gymnasium waar ik zat btw zaten gewoon mensen die elke zaterdag uit gingen, en die vinden allemaal WoW ook stom, ik snap trouwens alleen niet wat WoW te maken heeft met nerd zijn..

[Laatst bewerkt door BaXiess op vrijdag 25 mei 2007, om 20:45]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 25 May 2007, 21:09
💸+
Bewerken Quote

Het is een schande dat je er ook maar over móet nadenken. Je zou onmiddelijk van alle scholen geweigerd moeten worden, als je Havo aankan maar VMBO gaat doen. Je hebt de kans om Havo te doen, die kans zou je moeten nemen, en je zou niet eens moeten twijfelen.
Meer dan 50% van de Nederlandse bevolking doet VMBO, alsof er daar nog meer van nodig zijn.

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 26 May 2007, 00:56
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Het is een schande dat je er ook maar over móet nadenken. Je zou onmiddelijk van alle scholen geweigerd moeten worden, als je Havo aankan maar VMBO gaat doen. Je hebt de kans om Havo te doen, die kans zou je moeten nemen, en je zou niet eens moeten twijfelen.
Meer dan 50% van de Nederlandse bevolking doet VMBO, alsof er daar nog meer van nodig zijn.
Ik kan makkelijk VWO en een universitaire opleiding genieten. Maar je brein is tegenwoordig niet het enige dat telt (gelukkig maar).
Ik zou hem adviseren om HAVO te doen en op een vechtsport te gaan om daar lekker de agressie/frustratie kwijt te kunnen. Ik wil niet zweverig doen maar sommige problemen liggen dieper. En als unique echt niet anders kan raad ik hem zeker aan om op VMBO te blijven in plaats van een toch al verloren strijd aan te gaan.
Verder snap ik je reactie... Het komt wel een beetje over alsof hij zijn vrijheid (weinig huiswerk, lekker keten tijdens de lessen, etc.) niet kwijt wil. Toch denk ik dat er wel wat meer achter zit.
Sowieso zal ik het niet laten afhangen van dit forum. Echt veel mensen die zich goed in problemen kunnen verplaatsen vind je hier niet. Ik bedoel niet dat niemand het hier kan, maar dit is simpelweg geen professioneel adviesbureau. Als er een keer iets nuttigs tussenstaat is dat natuurlijk wel mooi meegenomen.

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 26 May 2007, 12:38
💸+
Bewerken Quote

Ijsthee schreef:

[...]Ik kan makkelijk VWO en een universitaire opleiding genieten. Maar je brein is tegenwoordig niet het enige dat telt (gelukkig maar).
Ik zou hem adviseren om HAVO te doen en op een vechtsport te gaan om daar lekker de agressie/frustratie kwijt te kunnen. Ik wil niet zweverig doen maar sommige problemen liggen dieper. En als unique echt niet anders kan raad ik hem zeker aan om op VMBO te blijven in plaats van een toch al verloren strijd aan te gaan.
Verder snap ik je reactie... Het komt wel een beetje over alsof hij zijn vrijheid (weinig huiswerk, lekker keten tijdens de lessen, etc.) niet kwijt wil. Toch denk ik dat er wel wat meer achter zit.
Sowieso zal ik het niet laten afhangen van dit forum. Echt veel mensen die zich goed in problemen kunnen verplaatsen vind je hier niet. Ik bedoel niet dat niemand het hier kan, maar dit is simpelweg geen professioneel adviesbureau. Als er een keer iets nuttigs tussenstaat is dat natuurlijk wel mooi meegenomen.

Wijze woorden Ijsthee van de Aldi (), maar ik sluit me wel bij je aan
Ik heb ook op Havo gestemd.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 May 2007, 13:56
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

ik heb zelf gymnasium gedaan, maar aangezien ik latijn en grieks hatten doe ik nu havo/atheneum, nou ga rondvragen daar of ik een nerd ben, grote kans dat je antwoord nee krijgt

Als je het mij zou vragen, en ik zit al maanden bij je in de klas, zou ik zeggen: NEEEEEERRRD
Just kiddin' dude xD

Ik vind het nogal zielig dat je mensen haat omdat ze slimmer zijn dan jij. In dat geval ben je gewoon jaloers of kan je niet tegen je 'verlies'.
Scheld erop en je bewijst alleen maar dat je 'dommer' bent.

En over de nerd/nietnerd kwestie: definieer nerd.

Mijn Prisma-woordenboek zegt dat het sukkel of stuudje betekent. Ik sluit me hier bij aan.
Dan kom je weer bij de betekenis van stuudje aan. Als je het mij vraagt, betekent het dat je graag leert, graag naar school gaat om de dingen die je daar leert.
Dus hieruit kan je concluderen dat 'slim = nerd' ongeldig is.
En dan is er nog het verschil tussen silm en goed kunnen leren. Dat brengt weer de kwestie op van hoe definieer je silm. Dat gaat sommige hier te boven dus daar gaan we maar niet op door.

Wat Paul zegt, een gymnasiumschool zit helemaal niet vol met nerds. De ex-vriendin van een vriend zit op gymnasium, en 1 ding wat ik nog weet van haar is dat ze misschien wel goed kan leren (heeft ze ook nog moeite mee), maar ze is absoluut niet 1 van de slimste

En, Maarten, wat heb je er nu mee bereikt door op m'n moeder te schelden ?

En dat je een nerd bent als je van WoW houdt is ook onzin. WoW is gewoon een interesse, netzoals voetbal of hardcore.

Uniqe
Geplaatst op: 26 May 2007, 17:12
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Als je het mij zou vragen, en ik zit al maanden bij je in de klas, zou ik zeggen: NEEEEEERRRD
Just kiddin' dude xD

Ik vind het nogal zielig dat je mensen haat omdat ze slimmer zijn dan jij. In dat geval ben je gewoon jaloers of kan je niet tegen je 'verlies'.
Scheld erop en je bewijst alleen maar dat je 'dommer' bent.

ok ik haat mensen niet omdat ze veel "slimmer" dan mij zijn

ik ben een van de slimmerr mensen uit me klas anders zou ik niet voor niets naar havo kunnen gaan.

maar ik haat nerds omdat: De meeste je veraden als je bijvoorbeeld wat door de klas gooit of als je spijbelt omdat ze zich aan de regels houden en je veraden

ik haat ze ook omdat ze met hun depresiefe kop door de school heen lopen net alsof ze de beste zijn en hun voelen zich dan ook zo maar niemand vind dat

en de meeste praten achter je rug om heel sneaky over personen tegen mede- nerds en niet openbaar in je gezicht durfen te zeggen

daarom scheld ik nerds uit en haat ze makelijk zat.

en ik ben een slimmere gast uit me klas maar ik ben geen nerd omdat ik niet non stop leer en doe wat je daarboven ziet in tegendeel juist ik spijbel zelf als ik iets van iemand vind zeg ik dat in ze gezicht.

Maarten
Geplaatst op: 26 May 2007, 17:22
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

En, Maarten, wat heb je er nu mee bereikt door op m'n moeder te schelden ?

En dat je een nerd bent als je van WoW houdt is ook onzin. WoW is gewoon een interesse, netzoals voetbal of hardcore.

Jij begon....
Bob schreef:

[...]

Whaha triest, dus jij neemt dat serieus als mensen dat zeggen dat doen ze gewoon op je op te fokken begrijpen jullie dat niet .
Waarom zou je dan slaan, is je moeder echt een hoer ?

Vind jij het leuk als ze je moeder uitschelden..
Uniqe schreef:

[...]

ok ik haat mensen niet omdat ze veel "slimmer" dan mij zijn

ik ben een van de slimmerr mensen uit me klas anders zou ik niet voor niets naar havo kunnen gaan.

maar ik haat nerds omdat: De meeste je veraden als je bijvoorbeeld wat door de klas gooit of als je spijbelt omdat ze zich aan de regels houden en je veraden

ik haat ze ook omdat ze met hun depresiefe kop door de school heen lopen net alsof ze de beste zijn en hun voelen zich dan ook zo maar niemand vind dat

en de meeste praten achter je rug om heel sneaky over personen tegen mede- nerds en niet openbaar in je gezicht durfen te zeggen

daarom scheld ik nerds uit en haat ze makelijk zat.

en ik ben een slimmere gast uit me klas maar ik ben geen nerd omdat ik niet non stop leer en doe wat je daarboven ziet in tegendeel juist ik spijbel zelf als ik iets van iemand vind zeg ik dat in ze gezicht.

Zulke heb ik ook in me klas, stomme kut nerds, iedereen haat ze

[Laatst bewerkt door Maarten op zaterdag 26 mei 2007, om 19:26]
Bob
Geplaatst op: 26 May 2007, 20:48
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Vind jij het leuk als ze je moeder uitschelden..

Nee, maar ik laat me niet opfokken , doen alleen zwabbers, en ja hoor je bent eindelijk weer banned .

Uniqe
Geplaatst op: 27 May 2007, 00:52
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

[...]

Nee, maar ik laat me niet opfokken , doen alleen zwabbers, en ja hoor je bent eindelijk weer banned .

wow dapper hoor mensen uitschelde die er niet eens meer zijn voor de volgende maand...

Bob
Geplaatst op: 27 May 2007, 11:16
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

wow dapper hoor mensen uitschelde die er niet eens meer zijn voor de volgende maand...

Ik scheld 'm niet uit, en hij leest het heus wel als 'ie unbanned word. Weet je wat pas dapper is, geen ruzie maken.

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 27 May 2007, 13:13
💸+
Bewerken Quote

Zo, het is te hopen dat je je keuze hebt kunnen maken, want dit is niet de bedoeling.

[lock]

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login