Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Discussie Geert Wilders

Died
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 15:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey mensen,
Laatst hadden we het in de klas over Geert wilders.
Een paar mensen vonden dat hij een racist is omdat hij zo extreem rechts is.
Ik vind het juist van niet. Want hij zegt wat de VVD niet durft te zeggen.
Hij llopt namelijk nu al 3 jaar rond met beveiliging. Alleen omdat hij de grenzen wilt sluiten voor 5 jaar, en omdat hij vindt dat de allochtonen zich beter moeten gedragen.
Ik ben het helemaal met hem eens.
Laatst hoorde ik iets:
Nederland moet een vakantiedag inwisselen voor een moslimse vakantiedag.
Wat !! Dit is toch ons land, of vergis ik me ?!
Ik vindt het opzicht niet zo'n super groot probleem dat er wat allochtonen hierkomen wonen. Maar nu zijn het er echt te veel vind ik (en dus ook Geert Wilders).
Verder vind ik dat als er hier al allochtonen komen wonen, dat zij zich moeten aanpassen, en niet wij.
In dit topic kan je discusieren over Geert wilders, maar blijft ontopic !
En natuurlijk een foto van Geert Wilders :

Offtopic:
Check de link van het plaatje:
http://www.crimelibrary.com/graphics/photos/
notorious_murders
/famous/theo_van_gogh/4-3-Geert-Wilders.jpg

[Laatst bewerkt door Spunk op donderdag 23 november 2006, om 15:56]
Tuneboy
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 15:33
💸+
Bewerken Quote

Geert Wilders zonder mozart-haar, is ondenkbaar!

~Ontopic;
Ik vind dattie gelijk heeft, zelfde mening als jij hebt.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 15:38
💸+
Bewerken Quote

mm ik ben het niet geheel met je eens Ik vind wel dat huidskleur ed niks boeien, maar ik ben het wel met je eens dat ze zich (gedeeltelijk?) kunnen aanpassen.
Ik vind trouwens niet dat Nederland 100% hollands (amsterdams? ) moet worden, dan zouden we in elke buurt om 2 uur 's nachts feesten krijgen van dronkenvoetballers

Died
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 15:43
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

mm ik ben het niet geheel met je eens Ik vind wel dat huidskleur ed niks boeien, maar ik ben het wel met je eens dat ze zich (gedeeltelijk?) kunnen aanpassen.
Ik vind trouwens niet dat Nederland 100% hollands (amsterdams? ) moet worden, dan zouden we in elke buurt om 2 uur 's nachts feesten krijgen van dronkenvoetballers

Daar heb jij weer gelijk in,
Maar bedenk wel dat er weer 20000 mensen wachten op een toestemming van Verdonk.
En we hebben al bijna geen ruimte meer.
En als er dan nog meer mensjes moeten komen, moeten er nog meer bomen gekapt worden voor plaats/natuurgebieden afgebroken worden voor plaats, en dan neemt het broeikaseffect weer toe, omdat Bomen en Planten aan fotosynthese doen.

Rick
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 15:52
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:

Een paar mensen vonden dat hij een racist is omdat hij zo extreem links is.

Uhh, right.

Veel mensen kijken niet eens naar het programma van de PvdV, en roepen meteen al "RACIST!! " als ze de naam Wilders horen. Dit zijn de koeien die geen stemrecht horen te hebben. Zijn partij heeft namelijk hele goede punten op het programma staan, en met medewerking van andere partijen zijn deze financieel ook te realiseren.
Wat zijn islam-beleid betreft; je kan zeggen dat hij te extreem is, maar het is wat veel mensen denken en ondervinden. Duidelijk is wel dat er iets moet veranderen wat betreft de allochtonen in dit land, en hij brengt dit naar voren.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 16:00
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:

[...]
Daar heb jij weer gelijk in,
Maar bedenk wel dat er weer 20000 mensen wachten op een toestemming van Verdonk.
En we hebben al bijna geen ruimte meer.
En als er dan nog meer mensjes moeten komen, moeten er nog meer bomen gekapt worden voor plaats/natuurgebieden afgebroken worden voor plaats, en dan neemt het broeikaseffect weer toe, omdat Bomen en Planten aan fotosynthese doen.

Rick schreef:

[...]
Uhh, right.

Veel mensen kijken niet eens naar het programma van de PvdV, en roepen meteen al "RACIST!! " als ze de naam Wilders horen. Dit zijn de koeien die geen stemrecht horen te hebben. Zijn partij heeft namelijk hele goede punten op het programma staan, en met medewerking van andere partijen zijn deze financieel ook te realiseren.
Wat zijn islam-beleid betreft; je kan zeggen dat hij te extreem is, maar het is wat veel mensen denken en ondervinden. Duidelijk is wel dat er iets moet veranderen wat betreft de allochtonen in dit land, en hij brengt dit naar voren.

Allebei helemaal mee eens, en ik ben ook extreem links wat betreft de bomenkap

Stfn
1th
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 16:04
💸+
Bewerken Quote

Ben het helemaal met hem eens. Dit is ons land en de 'allochtonen' die moeten die vakantiedagen maar in hun eigen land vieren als ze dat zo graag willen maar laat ze onze vrije dagen niet verpesten door zo`n feest van hun.

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Mening van mij als een allochtoon het hier niet mee eens is ben ik morgen waarschijnlijk dood.

[Laatst bewerkt door DayDreamer op donderdag 23 november 2006, om 16:05]
Tuneboy
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 16:05
💸+
Bewerken Quote

Rick schreef:

[...]

Dit vind ik nou ook, hij is de enige die ze mond opentrekt omdat de andere te bang zijn om doodgeschoten of wat dan ook te worden.Dat betekent dus eigenlijk dat wij bang zijn voor mensen die eigenlijk niet in dit land horen?

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 16:16
💸+
Bewerken Quote

hoi
ik ben turk enz.
maar omdat de meeste allochtonen denken dat t hier de ghetto van de vs is, denkt ineens iedereen dat alle buitenlanders zo zijn.. dat vind ik niet kunnen.
want er zijn ook nederlanders die zich niet echt goed gedragen.
dus die punt van hem dat de allochtonen zich moeten aanpassen vind ik wel correct.
maar ga dan niet gelijk denken dat ALLE buitenlanders zo zijn..
de meesten komen hier om te kunnen ontkomen aan de oorlog die in hun land afspeeld, en wees eens eerlijk.. jullie zouden toch ook naar een ander land vluchten als hier een oorlog aan de gang was..
ik ben hier geboren en getogen, en ben net zo trots op NL als op TR.
maar natuurlijk zijn er altijd van die randdebielen die het voor iedereen verpestten.

doei

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 16:21
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

tekst ed.

Mee eens, vandaar dat ik zei dat huidskleur ed niets boeit. Als je je gewoon kan aanpassen enzo is er ook helemaal niks aan de hand

Rick
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 16:22
💸+
Bewerken Quote

@Gkhn: Natuurlijk zijn niet alle buitenlanders herrieschoppers, dat weet ook Geert Wilders. Het is echter wel een feit dat de meerderheid van o.a. Marokkanen en Antillianen altijd voor gedonder zorgen en constant op het politiebureau zitten. Is niks discriminerend aan, dat is gewoon zo.

Je hebt ook nog mensen die het onterecht noemen dat hij de landsgrenzen dicht wil. Dan kan je lullen wat je wilt, maar dit land is gewoon vol.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 16:23
💸+
Bewerken Quote

ik heb geen enkel probleem met mensen die een ander geloof hebben of een andere huidskleur, maar ze moeten zich wel kunnen integreren:
Er wonen namelijk mensen een aantal straten verderop bij mij, en die wonen hier nu 13 jaar en kwamen uit China, maar die kunnen nogsteeds geen woord nederlands spreken of horen, van mij zouden mensen die al na zo'n lange tijd nog geeneens de taal kunnen meteen het land uit mogen worden gezet.

en van mij zouden de allochtonen die al snel een strafblad hebben in nederland of zich bezig gaan houden met illegale activiteiten ook meteen al het land uit mogen worden gezet.

ik ben het op sommige geboeden dus wel met Geert eens, ik vindt het trouwens ook knap dat hij nog niet is gestopt als politicus, aangezien die zoals die nu leeft eigenlijk geen fatsoenlijk leven heeft, constant met die beveiliging rond hem en al die dreigbrieven die hij krijgt.

Died
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 18:35
💸+
Bewerken Quote

Tuneboy schreef:

[...]
Dit vind ik nou ook, hij is de enige die ze mond opentrekt omdat de andere te bang zijn om doodgeschoten of wat dan ook te worden.Dat betekent dus eigenlijk dat wij bang zijn voor mensen die eigenlijk niet in dit land horen?

Dat is het dus precies
Eerst zat hij bij de VVD, maar daar kon hij niks omdat hij niet voor zijn mening mocht uitkomen van de VVD omdat die bang waren voor de gevolgen.
Daarom is hij dus zijn eigen partij gestart.
Verder heb ik inderdaad niks tegen 'normale' zwarte mensen, al vind ik wel dat al die vrouwen een hoofddoekje af moeten doen.
Dit is namelijk ons land, en als de zon schijnt hoef je echt geen hoofddoek te dragen.
Daar bedoel ik dsu niet mee dat ze heel hun geloof moeten opgeven, maar ze mogen het wel een beetje aanpassen.
verder vindt ik dat de 'vluchtelingen' best hier mogen komen, alleen dan maar voor 2 of 3 jaar.
Dan zijn de aanvallers gekalmeerd, en kan hij/zij terug.

Saven
admin
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 18:44
💸+
Bewerken Quote

Linkse partijen zijn pas kut die mongolen gaan onze hele land naar de klote helpen. De hele economie e.d. gaat eraan..

Wilders heeft tenminste goede ideeën, misschien is hij wel een racist, maar als je zijn standpunten ziet, kun je nergens uit opmaken dat hij dat ook daadwerkelijk is.
Wilders

Gkhn schreef:

hoi
ik ben turk enz.
maar omdat de meeste allochtonen denken dat t hier de ghetto van de vs is, denkt ineens iedereen dat alle buitenlanders zo zijn.. dat vind ik niet kunnen.
dus die punt van hem dat de allochtonen zich moeten aanpassen vind ik wel correct.
de meesten komen hier om te kunnen ontkomen aan de oorlog die in hun land afspeeld, en wees eens eerlijk.. jullie zouden toch ook naar een ander land vluchten als hier een oorlog aan de gang was..
maar natuurlijk zijn er altijd van die randdebielen die het voor iedereen verpestten.

doei

Eens

[Laatst bewerkt door Saven op donderdag 23 november 2006, om 18:46]
HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 18:59
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

hoi
ik ben turk enz.

doei

Ben het met je eens..
Mensen zoals jij die naar school gaan, werken, aardig doen enzo vind ik goed..Die mogen gerust blijven..Maar van die allochtonen die denken dat ze hier alles zijn:/Go home boys:s

Paul
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 19:05
💸+
Bewerken Quote

HyperTesia schreef:

[...]
Ben het met je eens..
Mensen zoals jij die naar school gaan, werken, aardig doen enzo vind ik goed..Die mogen gerust blijven..Maar van die allochtonen die denken dat ze hier alles zijn:/Go home boys:s

Daar ben ik het mee eens, en rechts is wat gunstiger voor de economie. Maar het is jammerlijk genoeg gewoon een feit dat allochtonen vaker een criminaliteit plegen. Ik ben ook helemaal geen racist.

FastFox
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 19:22
💸+
Bewerken Quote

@Gkhn
Stel me ouders zijn Frans en ik ben in Nederland geboren.
Dan ben ik eigenlijk helemaal niet voor Frankrijk.
Normaal gesproken ben je 'voor' het land waar je woont.

Geert Wilders; goede ideeën, wordt snel afgeschilderd als extreem rechts.
Maar ik vraag me af hoe hij het allemaal zou (willen) aanmaken.

@hierboven.
De lager opgeleide plegen meer misdaden.
Veel allochtonen hebben moeite met leren in de Nederlandse taal.
Wel begrijpelijk maar geen excuse om dan maar wat te gaan vervelen en afentoe ergens een zwart klusje of gaan jatten enzo.

[Laatst bewerkt door FastFox op donderdag 23 november 2006, om 19:24]
Sander
Geplaatst op: 23 Nov 2006, 20:13
💸+
Bewerken Quote

Ben het er mee eens, komen ze uit het buitenland, moeten wij ons ook nog eens aan hun aanpassen, dan denk ik echt: "Ga dan terug ofzo, wat doe je hier in godsnaam "

[Laatst bewerkt door Sander op donderdag 23 november 2006, om 20:14]
Died
Geplaatst op: 24 Nov 2006, 13:49
💸+
Bewerken Quote

Inderdaad,
En dan komen die linker mensen zeggen:
Zo komen hier omdat we ze 20 jaar geleden hadden grvraagd voor de gastarbeid.
Nou, nu kan je op f*cken als je zo blijft doen...

Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 24 Nov 2006, 13:58
💸+
Bewerken Quote

Geert Wilders is een racist naar mijn mening moest je maar kijken naar wat hij zei op de verkiezingsavond... "Er mogen geen moskeeen meer bij en de Islam moet weg"

Dit vind ik dus echt racistisch... Opzich heeft hij goeie partijpunten maar de punten over de godsdienst enzo ...

Ik zou eerder voor JP gaan...

Bob
Geplaatst op: 24 Nov 2006, 14:06
💸+
Bewerken Quote

Rick schreef:

Het is echter wel een feit dat de meerderheid van o.a. Marokkanen en Antillianen altijd voor gedonder zorgen en constant op het politiebureau zitten. Is niks discriminerend aan, dat is gewoon zo.

En waarom denk je dan dat dat komt? Omdat ze gediscrimeert worden. Als iedereen ze blijft discrimineren dan blijven ze in groepjes bij elkaar (bijv. Marokkanen bij Marokkanen en Antillianen bij Antillianen), ze gaan zichzelf niet fijn voelen en worden onzeker. Ook is het zo dat vaak de allochtonen op TV komen, dus daarom gaan mensen denken dat hun alleen de oorzaak van alles zijn.

En @GKHN helemaal gelijk!

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
BTW: Die haren van hem

[Laatst bewerkt door Bob op vrijdag 24 november 2006, om 14:47]
Gijz
Geplaatst op: 24 Nov 2006, 14:45
💸+
Bewerken Quote

Vind hem aan de ene kant wel goed..
Hij doet wat tegen die buitenlanders..

Als je gewoon de moeite doet om nederlands te leren enzo, en een goede opleiding hebt mag je best blijven...
Anders oprotten

Died
Geplaatst op: 24 Nov 2006, 15:30
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

En waarom denk je dan dat dat komt? Omdat ze gediscrimeert worden. Als iedereen ze blijft discrimineren dan blijven ze in groepjes bij elkaar (bijv. Marokkanen bij Marokkanen en Antillianen bij Antillianen), ze gaan zichzelf niet fijn voelen en worden onzeker. Ook is het zo dat vaak de allochtonen op TV komen, dus daarom gaan mensen denken dat hun alleen de oorzaak van alles zijn.

En @GKHN helemaal gelijk!

Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Het is hoe je er tegenaan kijkt. Het is een vizueuze cirkel.
Als de ene dat doet, doet die andere da, en daardoor doet de ene wweer dit enzovoorts.
Ik vind echt dat of zei moeten weg, of ze moeten zich extreem aanpassen.
En dan heb ik het over de 'erge'.

Rick
Geplaatst op: 24 Nov 2006, 16:20
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

[...]

Come on. Ze misdragen zich gewoon, daardoor krijgen ze een slechte naam. Moeten ze niet gaan huilen over discriminatie, daar doen ze zelf nog het meest aan.

Tildo
Geplaatst op: 24 Nov 2006, 16:32
💸+
Bewerken Quote

HyperTesia schreef:

[...]
Ben het met je eens..

Nederlanders zijn ook zo wor..

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login