Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Rapidshare en Megaupload

Cocabottle
Geplaatst op: 30 May 2007, 17:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,
Ik ben de laatste tijd veel aan 't downloaden via rapidshare en megaupload, maar het is best wel irri om na een download weer 2 uur te wachten. Dus mijn vraag is, heeft iemand een premium account dat hij wil delen?
Alvast bedankt.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 30 May 2007, 17:45
💸+
Bewerken Quote

Als iemand er eentje wil delen, doe het dan ook meteen met mij, want ik heb dit probleem ook ... Alstjeblieft

Sander
Geplaatst op: 30 May 2007, 17:49
💸+
Bewerken Quote

Haha, ik heb ook een premium account op rapidshare, erg handig en kost haast niks.
Koop gewoon zelf een accountje, kost haast niks.. (de software die je in een keer download kost meestal al meer)

Rinaldo
Geplaatst op: 30 May 2007, 18:04
💸+
Bewerken Quote

alsof iemand die gaat delen .
koop er zelf een

moet ik binnenkort ook nog een keer doen

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 30 May 2007, 18:15
💸+
Bewerken Quote

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

Uniqe
Geplaatst op: 30 May 2007, 19:38
💸+
Bewerken Quote

ik heb ook een premium account op rapidshare kost een paar euro's maarja 17 euro voor 3 maanden is toch niks man... maar ik zit in een nieuwsgroep die er veel gebruik van maakt en ik ook

Cocabottle
Geplaatst op: 30 May 2007, 20:21
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

ik heb ook een premium account op rapidshare kost een paar euro's maarja 17 euro voor 3 maanden is toch niks man... maar ik zit in een nieuwsgroep die er veel gebruik van maakt en ik ook

Heb je geld teveel?

Rinaldo
Geplaatst op: 30 May 2007, 21:14
💸+
Bewerken Quote

Cocabottle schreef:

[...]

Heb je geld teveel?

ben je arm ?

Uniqe
Geplaatst op: 30 May 2007, 22:09
💸+
Bewerken Quote

Cocabottle schreef:

[...]

Heb je geld teveel?

nee gewoon 17 euro als je elke week ongeveer 1.50 spaart heb je in 3 maanden een premium account voor 3 maanden netjes tog?

Sander
Geplaatst op: 30 May 2007, 22:39
💸+
Bewerken Quote

Cocabottle schreef:

[...]

Heb je geld teveel?

Hoe armoedig, ga php, html of iets leren, doe een opdrachtje(slice opdrachtje is al 10(minimaal) per opdracht, en ik zelf ben met 1 opdracht, kwartier tot een uur bezig), en dan heb je het zo, binnen 1 dag.

Joris
moderator
Geplaatst op: 31 May 2007, 13:31
💸+
Bewerken Quote

Verdien ongeveer 400,- per opdracht ik heb een account op Rapidshare, maar dan is het soms zo dat ergens de helft v/d bestanden op Megaupload staan... Dat is best wel scheisse...

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login