Heey wat zouden jullie doen als je vader je na 2 uur computeren er al achter wegstuurd omdat hij vind dat het nutteloos is.
ik weet niks te bedenken als ik nog de hele dag voor me heb. Dus zonder pc door het leven... IMPOSSEBLE! weten jullie een lijstje met dingen die ik buiten kan doen of gewoon binnen, photoshoppen of sketchuppen mag altijd
Levenloos . niet helemaal, maar ik ben genoeg discussies aangegaan met mijn vader, en hij vind het goed en leuk dat ik sites maak (ben beetje amateurtje ) en photoshoppen, maar ik moet het wel goed kunnen, moet ik natuurlijk veel tutorials volgen enzo. maar hij denkt dat ik niet andere dingen kan bedenken dan computeren, dus daarom organiseerd hij (lol ) computer vrije dagen boriiiinng . maar ik wil graag een leuke hobby hebben, ik ga nu al een dure bestuurare auto kopen, maar daar moet het dan weer mooi weer voor zijn, ik wil een hobby waar ik veel tijd aan kwijt ben. maar toch bedankt
ik woon in een dorp, maar ik wil niet dat het erop neerkomt dat ik een mogooltje ben die helemaal niks te bedenken weet, maar ik zou graag wat dingen willen weten, wat buiten doen ofzo, ik pruts best veel met vuurwerk, maarja, ik schrap dit topic wel, want mijn reputatie gaat er alleen maar naar beneden van.
Een muziek instrument (leren) spelen.
Tekenen, daar begint iedere goede website mee.
Ga opzoek naar een sportclub of koop een crossfiets en ga de bossen in
Koop een fotocamera en maak foto's.
En dit is alleen nog maar wat je in je eentje kan doen
Met vrienden kan je nog veel meer bedenken neem ik aan.
En alsof iemand hier een reputatie heeft, alleen de admins dus.