Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Verdienen?

Joris
moderator
Geplaatst op: 31 May 2007, 13:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo.... Ik wil graag opdrachten binnenkrijgen om bijvoorbeeld websites te plaatsen... Waar kan ik heen gaan? Sitedeals.nl en TBforum.nl, maar waar ben ik verzekerd dat ik toch iets zal verdienen?

Offtopic: heeft iemand een klus(je) voor mij?

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 31 May 2007, 13:37
💸+
Bewerken Quote

begin gewoon op tbforum en sitedeals te kijken naar simpele klusjes (nieuwssysteempjes, adminpanelen enz.) dan krijg je goede feedback en dan zal je steeds betere opdrachten krijgen.

Joris
moderator
Geplaatst op: 31 May 2007, 13:41
💸+
Bewerken Quote

Ik ben onterecht van TBforum verbannen, had 4 feedbacks iederen een 5.0 gekregen (hoogste wat je kan krijgen)

PS: Ik kan goed scripten

[Laatst bewerkt door Joris op donderdag 31 mei 2007, om 13:41]
Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 31 May 2007, 13:43
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

Ik ben onterecht van TBforum verbannen, had 4 feedbacks iederen een 5.0 gekregen (hoogste wat je kan krijgen)

PS: Ik kan goed scripten

Nou, Dat je al een Portfolio hebt, dat is altijd al positief, alleen als ik sommige php reacties van je hier op saven heb gezien betwijfel ik jouw goede scripting eerlijk gezegd(1 voorbeeld).
Sitedeals is goed genoeg voor te verdienen, En als je volgens jouw onterecht zou zijn verbannen, dan stuur je toch gewoon een mailtje naar tbforum waarbij je om de reden vraagt?

[Laatst bewerkt door Badeendje op donderdag 31 mei 2007, om 13:46]
Joris
moderator
Geplaatst op: 31 May 2007, 13:46
💸+
Bewerken Quote

Het script doet het gewoon wel hoor, je mag het zelf testen, alleen had ik geen zin om de haakjes te escapen...

En TB heeft geen contact pagina, alleen een pagina waar je berichten naar Mod's kan zenden en daarvoor dien je niet verbannen te zijn

[Laatst bewerkt door Joris op donderdag 31 mei 2007, om 13:47]
Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 31 May 2007, 13:48
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

Het script doet het gewoon wel hoor, je mag het zelf testen, alleen had ik geen zin om de haakjes te escapen...

Dat is het geeneens, maar in een get '$row->Status' bijv maar oke, dat is mijn mening dat ik het geen fantastische scripting vindt, dan gaan we nu maar weer ontopic.

[Laatst bewerkt door Badeendje op donderdag 31 mei 2007, om 13:49]
Joris
moderator
Geplaatst op: 31 May 2007, 13:50
💸+
Bewerken Quote

Overigens bied ik ook aan dat zodra er een pagina ontbreekt er een gratis SMS naar uw telefoon gestuurd zal worden (of een email/allebei)

Ohja, en advertenties, kent iemand een site die goed verdient waarbij je ads op je site kunt zetten (behalve Google Adsense)? Affiliates.nl is wel een goede. Iemand anders nog iets aan te merken?

[Laatst bewerkt door Joris op donderdag 31 mei 2007, om 13:52]
Saven
admin
Geplaatst op: 31 May 2007, 14:07
💸+
Bewerken Quote

Mensen even ontopic blijven

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren